MUGELLO - 2. TEST: Dominancia automobilky Audi pokračovala aj v poobednej sekcii.
Tak ako býva zvykom, podmienky na trati sa po obednej prestávke zmenili k lepšiemu a samozrejme pribudli aj nejaké poznatky z doobednej jazdy, ktoré vedeli mechanici aplikovať na pretekárskych špeciáloch DTM.
Trať opäť sadla automobilom Audi a čelnú listinu obsadilo štyrmi jazdcami v poradí Rockenfeller, Tomczyk, Premat a Kristensen. Prekvapivý výkon zaznamenal Premat, ktorý v rannej jazde absolvoval iba štyri zavádzacie kolá a napriek takto skrátenému tréningu zajazdil tretí najlepší čas hneď za víťazom ranného tréningu.
Z pilotov jazdiacich na Mercedesoch si najlepšie piaté miesto vybojoval Jamie Green nasledovaný Danielom la Rossom takisto z Mercedesu. Smola v podobe straty skúseností z jazdy tentokrát na vlastnej koži zažil Lucas Luhr, ktorý zajazdil iba jedno zavádzacie kolo.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?