NORISRING - TRÉNINK: Dnes dopoledne, jen pár minut před koncem volného tréninku bylo pořadí na trati na německém Norisringu téměř jasné: Audi před Mercedesem, Mattias Ekström před Paulem di Restou. Co se stalo?
Nakonec výsledek tréninku dopadl zcela jinak. Byl to Mika Häkkinen, který oba jezdce překonal a to v posledním měřeném kole. Ekströmovi nadělil Mika 00.075 sekundy a di Restovi 00,090 sekundy! Dvojnásobný mistr světa Formule 1 zatlačil na pedál a vypotil čas 48.577, čímž oba konkurenty odstrčil na druhé, respektive třetí místo.
Bruno Spengler, který neměl přemožitele v obou pátečních testech, skončil dnes dopoledne čtvrtý.
Jaká je situace ohledně váhy vozů v Norisringu? Audi A4 DTM jsou o sedm kilogramů těžší než AMG Mercedes C-Classes 2007.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?