NORISRING - TRÉNINK: Dnes dopoledne, jen pár minut před koncem volného tréninku bylo pořadí na trati na německém Norisringu téměř jasné: Audi před Mercedesem, Mattias Ekström před Paulem di Restou. Co se stalo?
Nakonec výsledek tréninku dopadl zcela jinak. Byl to Mika Häkkinen, který oba jezdce překonal a to v posledním měřeném kole. Ekströmovi nadělil Mika 00.075 sekundy a di Restovi 00,090 sekundy! Dvojnásobný mistr světa Formule 1 zatlačil na pedál a vypotil čas 48.577, čímž oba konkurenty odstrčil na druhé, respektive třetí místo.
Bruno Spengler, který neměl přemožitele v obou pátečních testech, skončil dnes dopoledne čtvrtý.
Jaká je situace ohledně váhy vozů v Norisringu? Audi A4 DTM jsou o sedm kilogramů těžší než AMG Mercedes C-Classes 2007.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?