Chaotický závod z minulého víkendu měl nakonec dohru u Německého svazu motoristického sportu (DMSB). Na základě shromážděných dokumentů byly výsledky ponechány beze změny, avšak bodové ohodnocení prvních osmi jezdců bylo zkráceno na polovinu.
Na základě analýzy televizního přenosu a videozáznamů doplněných protokoly vedení závodu došla skupina tvořená také zástupci pořádající společnosti šampionátu ITR, organizátory závodu a zástupci Audi a Mercedesu k závěru, že ředitelství závodu učinilo několik chybných rozhodnutí, na základě čehož nebylo možné potvrdit v neděli vyhlášené pořadí za jednoznačně správné.
Komise se shodla pouze na tom, že není rozporu o vítězi Häkkinenovi a druhém v cíli di Restovi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?