Ačkoliv včera vedení Audi Motorsport dlouze zvažovalo podání protestu proti průběhu závodu na Lausitzringu, s ohledem na prestiž DTM polkne hořké sousto a bude se raději soustředit na další práci a přípravu do Velké Británie.
„Tak jak se závod vyvíjel a i jeho výsledek, samozřejmě není důvodem k naší spokojenosti. V zájmu sportu jsme však respektovali rozhodnutí vedení závodu a jeho výsledky. Gratulujeme Mikovi Häkkinenovi k jeho druhému vítězství v DTM," prohlásil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich.
Audi se tak spokojilo s odmítnutím chaotického průběhu závodu se dvěma výjezdy safety car pouze prostřednictvím médií. Výstižně popsal včerejší zmatky pilot jednoho ze čtyř letošních Audi Tomczyk.
„Skutečně nevím, jak jsem na tom byl. Jednu chvíli jsem si myslel, že jsem třetí, ale pak nás posílali před safety car a najednou jsem byl třináctý. Pro mne je to samozřejmě špatný výsledek. Některé vozy však podle mého nebyly tam, kde měly být."
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.