Ačkoliv včera vedení Audi Motorsport dlouze zvažovalo podání protestu proti průběhu závodu na Lausitzringu, s ohledem na prestiž DTM polkne hořké sousto a bude se raději soustředit na další práci a přípravu do Velké Británie.
„Tak jak se závod vyvíjel a i jeho výsledek, samozřejmě není důvodem k naší spokojenosti. V zájmu sportu jsme však respektovali rozhodnutí vedení závodu a jeho výsledky. Gratulujeme Mikovi Häkkinenovi k jeho druhému vítězství v DTM," prohlásil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich.
Audi se tak spokojilo s odmítnutím chaotického průběhu závodu se dvěma výjezdy safety car pouze prostřednictvím médií. Výstižně popsal včerejší zmatky pilot jednoho ze čtyř letošních Audi Tomczyk.
„Skutečně nevím, jak jsem na tom byl. Jednu chvíli jsem si myslel, že jsem třetí, ale pak nás posílali před safety car a najednou jsem byl třináctý. Pro mne je to samozřejmě špatný výsledek. Některé vozy však podle mého nebyly tam, kde měly být."
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?