Startovní pole letošního šampionátu je vyrovnané a jezdci ve starších vozech nejen že bodují, ale díky Paffettovi i vyhrávají. Z pohledu značek se na trati více daří Audi, ale Mercedes je na Lausitzringu ve formě.
Vozy Audi specifikace 2007 vezou navíc handicapové závaží a ani loňské A4 si nepočínají právě nejlépe.
„Jsme sice lehčí, ale myslím si, že Mercedes je zde rychlejší," myslí si Alex Premat z tábora Audi, jehož naštípnutý páteřní obratel z prvního závodu sezony je již v pořádku.
„Výsledky pátečních tréninků pro nás nebyly právě povzbudivé," přiznal k tomu šéf Audi Motorsport Ullrich.
„Podle očekávání, handicapová hmotnost nám situaci stěžuje, ale Mattias Ekström našel slušné nastavení, tak ho budeme v sobotu zkoušet i u dalších vozů."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?