Včerejší závod provázely tři kolize, zatímco ta v úvodu závodu způsobila jeho zastavení, kontakt mezi Abtem a Schneiderem vyšetřován nebyl, závěrečný incident mezi Spenglerem a Scheiderem s důsledky pro Kanaďana ano.
„Penalizace dvě hodiny po skončení závodu mne stála šest bodů. Vždy jsem závodil férově a nejsem znám jako jezdec, který vráží do svých soupeřů. S ohledem na to bolí ztráta bodů a tvrzení z úmyslu dvakrát,“ uvedl zklamaný vítěz sobotní kvalifikace.
Zatímco po většinu zkráceného závodu jel Spengler v nejlepší pozici i přes rozdílné strategie boxových zastávek, v závěru mu přestal fungovat posilovač řízení a při vjezdu do Mercedes arény chyboval.
„Brunovi auto sklouzlo a byl dlouhý. Martin Tomczyk ho předjel a já jsem jel jeho stopu. Tři čtvrtiny mého vozu byly před Brunovým, on do mne potom ale narazil a poslal mne do smyku,“ tvrdí druhá strana incidentu Timo Scheider, který po hodinách propadl polem jezdců mimo bodované pozice.
Vynesená penalizace je podle Spenglera přespříliš tvrdá, ale je odhodlán bojovat znovu jen stylem fair-play.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.