Gary Paffett získal v roce 2005 titul mistra DTM a s radostí přijal nabídku Mercedesu pracovat jako testovací pilot pro stáj F1 McLaren Mercedes. Příliš prostoru však nedostal a letos se vrátil znovu do DTM, avšak jen s rok starým vozem. Jaké jsou jeho cíle?
Brit je přesvědčen o tom, že šance vozů specifikace 2006 na body jsou především v úvodní části sezony. „S ubíhajícím časem budou letošní vozy fungovat lépe a lépe a pro nás ostatní bude čím dál těžší nějaký ten bod ukořistit.“
Dnes skončil Paffett s jedenáctým nejlepším časem, ale na pomyslné pole position ztratil necelých 5 desetin vteřiny. „Mým cílem pro kvalifikaci je postup do třetí finálové části, to by byl dobrý výsledek. Našli jsme pár věcí, které nepracovaly tak, jak jsme čekali, budeme se na to soustředit a zítra snad uvidíme, jak vše funguje lépe.“
Před sezonou tvrdil Mika Häkkinen, jeden ze čtveřice pilotů letošních Mercedesů, že Gary Paffett může vyhrát některý ze závodů i s rok starým autem. Ale sám Gary taková očekávání rozhodně nemá a velkou práci se zakrýváním zklamání z přiděleného rok starého vozu si nedělá. „Bylo to od Miky pěkné, ale nedělám si zbytečné iluze, vývoj se přes zimu rozhodně nezastavil a já nejsem kouzelník.“
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?