S rok starým autem to nebude snadné Zatímco letošní vozy Audi A4 DTM působily v předsezonních testech vedení Mercedes Motorsport vrásky na čele, o ztrátu technického náskoku loňských vozů s trojcípou hvězdou ve znaku se zřejmě bát nemusí.
Vyplývá to ze slov Christiana Abta, mladšího ze sourozenců Abtových, kteří jsou věrně spojeni s automobilkou Audi. Zatímco mladší závodí, starší je zakladatelem a šéfem stáje Abt Sportsline, která nasazuje poslední specifikace Audi pro hlavní čtveřici Ekström, Kristensen, Tomczyk a Scheider.
„Na Hockenheimring se připravuji se smíšenými pocity, myslím si totiž, že to budeme mít proti rok starým Mercedesům hodně těžké,“ uvedl Christian.
Mercedes před sezonou konstatoval, že zlepšil nejen letošní, ale i loňské vozy, zatímco u Audi se s A4 podle Abta nedalo udělat téměř vůbec nic. „Auta byla už loni na hranici svých konstrukčních možností, nebylo prostoru pro jejich další zlepšení.“
Abt je tak smířen s tím, že hlavními soupeři mu budou především kolegové s identickými vozy s kruhy ve znaku Luhr, Rockenfeller, Premat, a přirozeně také starší vozy z roku 2005.
foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?