O nadcházejícím víkendu zahájí letošní sezonu prvním závodem i německý šampionát cestovních vozů DTM. Přední eso tovární sestavy Audi Mattias Ekström věří, že letos to bude mít Mercedes s obhajobou dvou posledních titulů skutečně těžké.
Jak už je zvykem, úvodní a finálový závod sezony vždy hostí německý okruh Hockenheimring. „Je to skutečně náročný okruh, především z pohledu nastavení vozu. Potřebujeme zde maximální rychlost stejně jako dobrý přítlak na výjezdu z pomalých zatáček. Závody zde bývají hodně vyrovnané,“ soudí o známé německé trati Mattias Ekström.
Pořadatelé očekávají další nárůst návštěvnosti. Na první závod loňské sezony přišlo 104 tisíc diváků, na finále pak dokonce 149 tisíc. Rekord by však mohl podle odhadů padnout už letos na jaře, přispět k tomu má i nová situace v rozložení sil.
Podle výsledků předsezonních testů se zdá, že je v lepší formě Audi A4 než konkurenční Mercedes C. „Doufám, že je náš vůz skutečně o něco rychlejší než Mercedes a budeme moci zase více předjíždět na rovince,“ potvrdil náznaky z dosažených časů při testech Švéd.
foto: AUTO NEWS NETWORKS příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?