Adam Carroll zaplnil další volné místo v šampionátu DTM. Do závodů bude nastupovat s dva roky starým modelem Audi A4.
Čtyřiadvacetiletý pilot strávil poslední dva roky v seriálu GP2, ale po obtížné sezóně 2006 nenašel místo v kvalitním týmu a z GP2 odešel. „Minulý rok byl noční můrou, takže z této sezóny mám dobrou náladu,“ řekl Carroll.
V roce 2005 vyhrál Carroll tři závody GP2, následující pokus prosadit se s týmem Racing Engineering nevyšel a strávit třetí rok v šampionátu už nechtěl. Podle jeho názoru by mu jen ublížil, kdyby nenašel konkurenceschopný tým.
Přestože se Carroll přesunul do cestovních vozů, naději na F1 neztrácí. „Nevzdal jsem boj o Formuli 1, toto je skvělá příležitost udržet si dobré jméno.“
A co dva roky starý model? Bývalý šampión DTM Gary Paffett je názoru, že zmrazení vývoje starším vozům pomůže. „Myslím, že všechny vozy budou vyrovnané. Modely z roku 2005 znepříjemní život všem.“
foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?