Adam Carroll zaplnil další volné místo v šampionátu DTM. Do závodů bude nastupovat s dva roky starým modelem Audi A4.
Čtyřiadvacetiletý pilot strávil poslední dva roky v seriálu GP2, ale po obtížné sezóně 2006 nenašel místo v kvalitním týmu a z GP2 odešel. „Minulý rok byl noční můrou, takže z této sezóny mám dobrou náladu,“ řekl Carroll.
V roce 2005 vyhrál Carroll tři závody GP2, následující pokus prosadit se s týmem Racing Engineering nevyšel a strávit třetí rok v šampionátu už nechtěl. Podle jeho názoru by mu jen ublížil, kdyby nenašel konkurenceschopný tým.
Přestože se Carroll přesunul do cestovních vozů, naději na F1 neztrácí. „Nevzdal jsem boj o Formuli 1, toto je skvělá příležitost udržet si dobré jméno.“
A co dva roky starý model? Bývalý šampión DTM Gary Paffett je názoru, že zmrazení vývoje starším vozům pomůže. „Myslím, že všechny vozy budou vyrovnané. Modely z roku 2005 znepříjemní život všem.“
foto: www.gp2series.comMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?