Mercedes v pátek oznámil, že uzavřel smlouvu už pro třetí sezonu s Mikou Häkkinenem v seriálu DTM.
Finova budoucnost v šampionátu nebyla do poslední chvíle jasná, díky zklamání, které prožíval v sezoně 2006, i když se s jistotou očekávalo prodloužení spolupráce s týmem HWA.
„Je pěkné pokračovat ve spolupráci a být dál součástí rodiny Mercedes-Benz,“ říká Häkkinen. „Důležité je, že pokračuje dlouholeté partnerství s Mercedesem. Výsledky sezony 2006 odrážejí skutečný potenciál a já chci pracovat na zlepšení. Chci ukázat, jak jsem ještě schopný.“
„Tři pódiové výsledky a dvě nejrychlejší kola závodu dokazují, že jsem rychlý,“ dodává Häkkinen. „Pokud bude vše fungovat bez problémů, mohu bojovat i o vítězství.“ Foto: Marek Felt
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?