Mercedes v pátek oznámil, že uzavřel smlouvu už pro třetí sezonu s Mikou Häkkinenem v seriálu DTM.
Finova budoucnost v šampionátu nebyla do poslední chvíle jasná, díky zklamání, které prožíval v sezoně 2006, i když se s jistotou očekávalo prodloužení spolupráce s týmem HWA.
„Je pěkné pokračovat ve spolupráci a být dál součástí rodiny Mercedes-Benz,“ říká Häkkinen. „Důležité je, že pokračuje dlouholeté partnerství s Mercedesem. Výsledky sezony 2006 odrážejí skutečný potenciál a já chci pracovat na zlepšení. Chci ukázat, jak jsem ještě schopný.“
„Tři pódiové výsledky a dvě nejrychlejší kola závodu dokazují, že jsem rychlý,“ dodává Häkkinen. „Pokud bude vše fungovat bez problémů, mohu bojovat i o vítězství.“ Foto: Marek Felt
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?