 
            Včera jsme zveřejnili reakci šéfa Audi na Frentzenovo prohlášení, které pronesl do televizních kamer ihned po skončení posledního závodu šampionátu DTM 2006.
Dnes, po rozhovoru mezi Dr. Wolfgangem Ullrichem a Heinz-Harald Frentzenem došlo na nejhorší. Po necelé roční spolupráci se oba vzájemně rozcházejí, protože nenašli žádnou cestu, jak by mohli úspěšně spolupracovat.
Bývalý jezdec Formule 1, 39letý Frentzen nastoupil po odchodu Opelu ze šampionátu k Audi a to krátce na počátku roku 2006. Jeho nejlepší umístění bylo třetí místo na Hockenheimringu a v Barceloně. S 24 body dokončil šampionát na sedmé pozici. V posledním závodě sezony měl šanci na vítězství, což se mu nepovedlo a proto týmu zazlíval, že i jeho týmoví kolegové byli rychlejší než on sám, i když startoval z pole position.
„Bohužel, Heinz-Harald nebyl schopen s Audi vyhrát závod,“ vysvětluje šéf Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich. „Audi Sport a závodní tým Audi Sport Team Abt Sportsline byly plně soustředěni na to, aby poskytly jezdci podmínky pro dosažení dobrých výsledků. Je škoda, že tato spolupráce končí po jednom jediném roce.“Foto: DTM Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?