Včera jsme zveřejnili reakci šéfa Audi na Frentzenovo prohlášení, které pronesl do televizních kamer ihned po skončení posledního závodu šampionátu DTM 2006.
Dnes, po rozhovoru mezi Dr. Wolfgangem Ullrichem a Heinz-Harald Frentzenem došlo na nejhorší. Po necelé roční spolupráci se oba vzájemně rozcházejí, protože nenašli žádnou cestu, jak by mohli úspěšně spolupracovat.
Bývalý jezdec Formule 1, 39letý Frentzen nastoupil po odchodu Opelu ze šampionátu k Audi a to krátce na počátku roku 2006. Jeho nejlepší umístění bylo třetí místo na Hockenheimringu a v Barceloně. S 24 body dokončil šampionát na sedmé pozici. V posledním závodě sezony měl šanci na vítězství, což se mu nepovedlo a proto týmu zazlíval, že i jeho týmoví kolegové byli rychlejší než on sám, i když startoval z pole position.
„Bohužel, Heinz-Harald nebyl schopen s Audi vyhrát závod,“ vysvětluje šéf Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich. „Audi Sport a závodní tým Audi Sport Team Abt Sportsline byly plně soustředěni na to, aby poskytly jezdci podmínky pro dosažení dobrých výsledků. Je škoda, že tato spolupráce končí po jednom jediném roce.“Foto: DTM Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?