Včerejší kvalifikace přinesla úspěch pro Heinze Haralda Frentzena a naopak zklamání čerstvému šampionovi Berndu Schneiderovi.
Heinz-Harald Frentzen - Audi, 1.Věci se sešly výborně. Můj nejlepší čas byl celkem překvapením, když jsem se jen tak tak dostal do druhé části kvalifikace. Z vývoje podmínek při víkendu nebylo jasné, zda bude sucho nebo mokro, proto jsme měli s nastavením vozu časovou ztrátu.
Bruno Spengler - Mercedes, 2.Dnes to bylo dobré. Vůz mi tým nachystal výborný a druhé místo je dobrým základem pro zítřejší závod. Dám do toho vše a chtěl bych si udržet druhou pozici v šampionátu. Tom je však kousek za mnou, tak nesmím chybovat.
Jamie Green - Mercedes, 3.Znovu se dnes ukázalo, jak je DTM vyrovnané. Chtěl jsem získat své páté pole position, ale neuspěl jsem. Při předchozích startech z pole jsem nedokázal vyhrát, třeba bude třetí místo tím pravý startovním místem pro triumf.
Martin Tomczyk - Audi, 4.Trochu jsem ztratil v prvním sektoru, ale celkově to bylo dobré, užil jsem si spoustu zábavy a gratuluji Heinzi Haraldovi.
Tom Kristensen - Audi, 5.Kvalifikace nezačala příliš dobře, neboť se mi v autě utrhla kamera a narazila mi přímo do helmy. Jinak to bylo hodně vyrovnané a nepodařilo se mi ani jedno kolo úplně bez chybičky. Zítra to nebude snadné.
Mika Häkkinen - Mercedes, 6.Šesté místo není tím, co jsem čekal. Ztráta však není velká, proto se na závod těším a možné je vše.
Bernd Schneider - Mercedes, 7.Ze své sedmé pozice jsem zklamaný, ale nebyl jsem dnes dost rychlý. Musím zítra zabojovat a první závod po svém titulu dojet dobře, abych nezklamal fanoušky.
Daniel la Rosa - Mercedes, 8.Po dvacátém místě dnes ráno jsem se rozhodl pro agresivnější jízdu a bylo to jak se zdá správné rozhodnutí. Bylo skvělé končit kvalifikaci až ve finálové části.
Mattias Ekström - Audi, 11.Jsem zklamán. Byl jsem rychlý, ale dopustil jsem se chyby při brždění do druhé zatáčky. Pak už nebyl čas na další ostré kolo.
Jean Alesi - Mercedes, 15.Je to škoda, že jsem se nedostal do druhé části kvůli jediné tisícině sekundy. Snažil jsem se moc a až příliš tvrdě. Po mém smyku a nárazu do bariéry nebylo možné výsledek zlepšit.
Foto: dtm.de
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.