Včerejší kvalifikace přinesla úspěch pro Heinze Haralda Frentzena a naopak zklamání čerstvému šampionovi Berndu Schneiderovi.
Heinz-Harald Frentzen - Audi, 1.Věci se sešly výborně. Můj nejlepší čas byl celkem překvapením, když jsem se jen tak tak dostal do druhé části kvalifikace. Z vývoje podmínek při víkendu nebylo jasné, zda bude sucho nebo mokro, proto jsme měli s nastavením vozu časovou ztrátu.
Bruno Spengler - Mercedes, 2.Dnes to bylo dobré. Vůz mi tým nachystal výborný a druhé místo je dobrým základem pro zítřejší závod. Dám do toho vše a chtěl bych si udržet druhou pozici v šampionátu. Tom je však kousek za mnou, tak nesmím chybovat.
Jamie Green - Mercedes, 3.Znovu se dnes ukázalo, jak je DTM vyrovnané. Chtěl jsem získat své páté pole position, ale neuspěl jsem. Při předchozích startech z pole jsem nedokázal vyhrát, třeba bude třetí místo tím pravý startovním místem pro triumf.
Martin Tomczyk - Audi, 4.Trochu jsem ztratil v prvním sektoru, ale celkově to bylo dobré, užil jsem si spoustu zábavy a gratuluji Heinzi Haraldovi.
Tom Kristensen - Audi, 5.Kvalifikace nezačala příliš dobře, neboť se mi v autě utrhla kamera a narazila mi přímo do helmy. Jinak to bylo hodně vyrovnané a nepodařilo se mi ani jedno kolo úplně bez chybičky. Zítra to nebude snadné.
Mika Häkkinen - Mercedes, 6.Šesté místo není tím, co jsem čekal. Ztráta však není velká, proto se na závod těším a možné je vše.
Bernd Schneider - Mercedes, 7.Ze své sedmé pozice jsem zklamaný, ale nebyl jsem dnes dost rychlý. Musím zítra zabojovat a první závod po svém titulu dojet dobře, abych nezklamal fanoušky.
Daniel la Rosa - Mercedes, 8.Po dvacátém místě dnes ráno jsem se rozhodl pro agresivnější jízdu a bylo to jak se zdá správné rozhodnutí. Bylo skvělé končit kvalifikaci až ve finálové části.
Mattias Ekström - Audi, 11.Jsem zklamán. Byl jsem rychlý, ale dopustil jsem se chyby při brždění do druhé zatáčky. Pak už nebyl čas na další ostré kolo.
Jean Alesi - Mercedes, 15.Je to škoda, že jsem se nedostal do druhé části kvůli jediné tisícině sekundy. Snažil jsem se moc a až příliš tvrdě. Po mém smyku a nárazu do bariéry nebylo možné výsledek zlepšit.
Foto: dtm.de
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?