Le Mans, kvalifikace + postavení na startu: Bruno Spengler nenechal žádnýmu z kandidátu na titul šanci odstartovat z první pozice.
Kvalifikace naznačila, že by Tom Kristensen mohl dostat šanci ještě do posledního závou, který se pojede na německém Hockenheimringu. Dobře ale víme, že výsledky kvalifikace neurčují pořadí v cíli závodu. Za Spenglerem se totiž v kvalifikaci umístil práve Kristensen.
Druhý a žhavější kandidát na titul mistra DTM 2006 Bernd Schneider nejazel lépe, než na devátým časem kvalifikaci a tk bude mít na počátku nedělního závodu více práce. Z druhé řady odstartuje Mika Häkkinen a Jamie Green, který tak dobře vedl v dnešním tréninku. Nejlepší jezdec s loňským vozem byl Christian Abt (Audi) a hned za ním Alexandros Margaritis (Mercedes). Přes senzační vstup do závodního víkendu se nováček šampionátu Thed Björn (náhradník za zraněného Nicolase Kiesu) musí spokojit až se 16. pozici na startu.
Startovní pole bude uzavírat Mathias Lauda a Vanina Ickx. Závod odstartuje v LeMans ve 14,00.Foto: DTM media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.