Le Mans, kvalifikace + postavení na startu: Bruno Spengler nenechal žádnýmu z kandidátu na titul šanci odstartovat z první pozice.
Kvalifikace naznačila, že by Tom Kristensen mohl dostat šanci ještě do posledního závou, který se pojede na německém Hockenheimringu. Dobře ale víme, že výsledky kvalifikace neurčují pořadí v cíli závodu. Za Spenglerem se totiž v kvalifikaci umístil práve Kristensen.
Druhý a žhavější kandidát na titul mistra DTM 2006 Bernd Schneider nejazel lépe, než na devátým časem kvalifikaci a tk bude mít na počátku nedělního závodu více práce. Z druhé řady odstartuje Mika Häkkinen a Jamie Green, který tak dobře vedl v dnešním tréninku. Nejlepší jezdec s loňským vozem byl Christian Abt (Audi) a hned za ním Alexandros Margaritis (Mercedes). Přes senzační vstup do závodního víkendu se nováček šampionátu Thed Björn (náhradník za zraněného Nicolase Kiesu) musí spokojit až se 16. pozici na startu.
Startovní pole bude uzavírat Mathias Lauda a Vanina Ickx. Závod odstartuje v LeMans ve 14,00.Foto: DTM media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?