Le Mans, 1. test: Předposlední závodní víkend, jak dopadne? Sebere Schneider Kristensenovi titul už ve Francii a nebo bude boj pokračovat i na Hockenheimringu? To jsou otázníky tohoto víkendu.
Během prvního testu, zde na 4.180 km dlouhém okruhu Bugatti, zajel nejrychlejší kolo Dán Tom Kristensen s vozem Audi A4 DTM. Kristensen tento okruh velmi dobře zná a má na něj jen ty nejhezčí vzpomínky. Však je zdejším králem vítězství 24 hodinových závodu, kterých má na svém účtě už sedm.
Jeho čas 1.32.624 potvrdil jeho první místo před druhým Berndem Schneiderem. jenž ztratil pouhých 0,171 sekundy. Thed Björk měl úžasný vstup do DTM. Švéd, jenž zaskakuje za zraněného Nicolase Kiesu v týmu Midland, skončil v první devadesátiminutovce hned za oběma kandidáty na titul. Björk, jenž odjel s vozem DTM pouhých 33 kol, zajel čas 1.32.852 a dokonce překonal svého krajana Mattiase Ekströma, který se umístil na čtvrté pozici.Foto: DTM media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?