Německý jezdec se zkušenostmi z Formule 1 kraluje letošnímu šampionátu DTM a svůj pátý titul v německém seriálu cestovních vozů má doslova na dosah ruky.
Jeho hlavní soupeř v duelu o titul Tom Kristensen má sice na svém kontě stejný počet dvou vítězství jako Schneider, ale kromě dvou nul i horší další umístění. Bernd Schneider jede letos svoji spanilou jízdu a pouze v Oscherslebenu chyběl na stupních vítězů. Jeho náskok před Dánem činí po Barceloně 18 bodů.
Matematické šance na titul má kromě Kristensena ještě další jezdec se dvěma letošními vítězstvími, a to týmový kolega Schneidera Bruno Spengler, jenž ztrácí bodů 19. Do konce letošní sezony je ve hře ale už pouze 20 bodů.
Pokud by v Le Mans a na Hockenheimringu vyhrál Kristensen, Schneiderovi stačí k zisku pátého titulu alespoň jedno šesté místo. Při současné vyrovnanosti jezdců je však takový úkol více než náročný.
„Moc špatný závod,“ prohlásil v neděli Kristensen, který byl v úvodu před Schneiderem, ale nakonec skončil mimo body. „Dnes jsme měli šanci v šampionátu zabodovat a nechat boj o titul otevřený, bohužel se nám nedařilo, jsem přirozeně hodně zklamaný.“
Foto: dtm.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.