Německý jezdec se zkušenostmi z Formule 1 kraluje letošnímu šampionátu DTM a svůj pátý titul v německém seriálu cestovních vozů má doslova na dosah ruky.
Jeho hlavní soupeř v duelu o titul Tom Kristensen má sice na svém kontě stejný počet dvou vítězství jako Schneider, ale kromě dvou nul i horší další umístění. Bernd Schneider jede letos svoji spanilou jízdu a pouze v Oscherslebenu chyběl na stupních vítězů. Jeho náskok před Dánem činí po Barceloně 18 bodů.
Matematické šance na titul má kromě Kristensena ještě další jezdec se dvěma letošními vítězstvími, a to týmový kolega Schneidera Bruno Spengler, jenž ztrácí bodů 19. Do konce letošní sezony je ve hře ale už pouze 20 bodů.
Pokud by v Le Mans a na Hockenheimringu vyhrál Kristensen, Schneiderovi stačí k zisku pátého titulu alespoň jedno šesté místo. Při současné vyrovnanosti jezdců je však takový úkol více než náročný.
„Moc špatný závod,“ prohlásil v neděli Kristensen, který byl v úvodu před Schneiderem, ale nakonec skončil mimo body. „Dnes jsme měli šanci v šampionátu zabodovat a nechat boj o titul otevřený, bohužel se nám nedařilo, jsem přirozeně hodně zklamaný.“
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?