Bernd Schneider, Jean Alesi a Mika Häkkinen věří tomu, že zkušenosti nabyté na španělském okruhu při závodech F1 jim nyní mohou přijít vhod.
Charakteristickým rysem okruhu je náročné nastavení vozu, neboť se vlastnosti dráhy během dne mění a nastavení které ráno fungovalo vůz změní odpoledne na nedotáčivý nebo naopak přetáčivý.
Jean Alesi připomíná svá tři pódiová umístění v Barceloně a hlavní roli podle něj bude hrát výběr pneumatik. „Okruh je náročný na pneumatiky, proto bude strategie zastávek v boxech klíčovým faktorem závodu. Ale náš tým je zkušený a dobrý výsledek by měl být reálný.“
To Mika Häkkinen má ještě lepší bilanci, třikrát zde s vozem F1 triumfoval a okruh samotný se mu velmi líbí. „Jedná se o hodně rychlou dráhu, která vyžaduje od jezdce notnou dávku odvahy a v některých zatáčkách je to opravdu zábava. Vozy DTM jsou jiné, než F1, ale těším se na novou výzvu a chtěl bych získat lepší výsledek, než při posledních startech.“
Vedoucí pilot průběžného pořadí Bernd Schneider sice ve Formuli 1 nedosahoval takových výsledků jako Alesi či Häkkinen, v DTM je hvězdou zase ale on a přestože nemá okruh najetý tak jako jeho soupeři, věří v úspěšný víkend. „Mým cílem je udržet vedení v šampionátu a pokud to bude možné, zvětšit ho. Se závažím 10 kilogramů vůči Audi bychom měli být v dobré formě.“
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.