Pilot Mercedesu stáje Persson byl komisaři závodu na Nürburgringu penalizován a dnešní závod zahájí z poslední dvacáté pozice.
Řek žijící nedaleko Nürburgringu vstoupil do závodního víkendu v pátečních testech velmi dobře, což podtrhl v sobotu dopoledne nejrychlejším časem. Odpoledne ale nastal zvrat.
S jedenáctým kvalifikačním časem nebyl vůbec spokojen. „Naším cílem byla první osmička, ale vyvážení vozu nebylo takové, jako ve volných trénincích, nemohl jsem jet tak ostře, jak jsem chtěl.“
To ale nebylo vše, později přišlo na řadu vyšetřování a potrestání za jízdu samotnou. Margaritis při výjezdu z boxů nedal podle komisařů dostatek prostoru Mattiasovi Ekströmovi z tábora Audi, jehož údajně omezil v ostrém kole.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?