U našich západních sousedů se objevily informace o vyostření krize mezi Audi a jejím továrním pilotem Heinzem Haraldem Frentzenem. Šéf Audi Motorsport Ullrich vše ale popírá.
Dosavadní výkony bývalého jezdce Formule 1 nejsou nijak oslnivé a cíle stanovené před sezonou jsou stále vzdálenější. Nejen bodová ztráta na Ekströma a Kristensena měla přivést vedení Audi k úvaze o ukončení smlouvy ještě před jejím vypršením.
„O ničem takovém nevím,“ odpověděl na přímý dotaz Wolfgang Ullrich. „Pracujeme společně na co možná nejlepších výsledcích a naším cílem je vydařená sezona. O schopnostech Heinze Haralda nepochybujeme.“
V porovnání čtveřice pilotů letošních vozů obou zástupců značek má Mercedes proti Audi nesporně vyrovnanější kvarteto, ale své pravděpodobně hraje i mírný technický náskok vozů s trojcípou hvězdou ve znaku...
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?