Obě automobilky včera v Norisringu potvrdily že se budou v rámci svých dlouhodobých projektů v DTM angažovat i po roce 2006. Konec šampionátu tedy na obzoru zatím není.
„To je velmi dobrá zpráva pro všechny fanoušky DTM,“ prohlásil Hermann Tomczyk, zástupce předsedy Deutscher Motor Sport Bund. Šampionát je velmi úspěšný a rostoucí sledovanost nejen na tribunách, ale i u televizních obrazovek po celém světě je důkazem správného jeho vývoje.
Přes odchod Opelu se atraktivita nesnížila a dá se DTM přiznat nejlepší hodnocení mezi seriály cestovních vozů z širokého hlediska. „Dlouhodobý závazek dvou předních automobilek je jasným signálem jiným výrobcům o prospěchu z účasti.“
„DTM je nejpopulárnější mezinárodní šampionát cestovních vozů a výrobcům poskytuje za jejich peníze znamenitou protihodnotu,“ říká za Audi Wolfgang Ullrich.
Jeho kolega z Mercedesu Norbert Haug si libuje v rostoucí sledovanosti a popularitě a má radost z toho, že DTM má blízkou budoucnost opět zajištěnu. „Potvrzením našeho závazku i závazku Audi je důležitým signálem pro naše partnery.“
Foto: dtm.de
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?