Obě automobilky včera v Norisringu potvrdily že se budou v rámci svých dlouhodobých projektů v DTM angažovat i po roce 2006. Konec šampionátu tedy na obzoru zatím není.
„To je velmi dobrá zpráva pro všechny fanoušky DTM,“ prohlásil Hermann Tomczyk, zástupce předsedy Deutscher Motor Sport Bund. Šampionát je velmi úspěšný a rostoucí sledovanost nejen na tribunách, ale i u televizních obrazovek po celém světě je důkazem správného jeho vývoje.
Přes odchod Opelu se atraktivita nesnížila a dá se DTM přiznat nejlepší hodnocení mezi seriály cestovních vozů z širokého hlediska. „Dlouhodobý závazek dvou předních automobilek je jasným signálem jiným výrobcům o prospěchu z účasti.“
„DTM je nejpopulárnější mezinárodní šampionát cestovních vozů a výrobcům poskytuje za jejich peníze znamenitou protihodnotu,“ říká za Audi Wolfgang Ullrich.
Jeho kolega z Mercedesu Norbert Haug si libuje v rostoucí sledovanosti a popularitě a má radost z toho, že DTM má blízkou budoucnost opět zajištěnu. „Potvrzením našeho závazku i závazku Audi je důležitým signálem pro naše partnery.“
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?