Brands Hatch – kvalifikace; Přestože proti březnovému času z testů dnes dánský pilot Audi za svým rekordem zaostal prakticky o vteřiny, pole position získal s nebývalým náskokem.
Tom Kristensen pokračuje ve svých letošních výborných výkonech a zatímco jeho hlavní soupeř v boji o titul Bernd Schneider bude startovat až šestý, vedoucí muž průběžného pořadí rozjede zítra závod z nejvýhodnější startovní pozice.
Se ztrátou 2,5 desetiny vteřiny, ale druhým nejrychlejším časem, dokončil kvalifikaci domácí Jamie Green, jenž byl nejrychlejším, i když osamoceným zástupcem Mercedesu. Druhá řada totiž patří dalším dvěma pilotům Audi Frentzenovi a Ekströmovi.
Elitní osmičku vozů letošní specifikace doplnil Spengler, Schneider, Tomczyk a znovu nevýrazný Mika Häkkinen.
Z jezdců s loňskými vozy uspěl nejlépe Abt před svými kolegy z Audi Stipplerem a Kafferem. Následující trojici Mercedesů pak vede Alesi před la Rosou a Margaritisem.
Opětovně se nedařilo Laudovi, kterého překonal i navrátivší se Bleekemolen s dva roky starým Audi týmu Midland. Vanina Ickx pak znovu uzavřela tabulku časů, Susie Stoddart startuje ale hned před ní.
Foto: Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?