Vyjadrenie prvých troch pilotov a zástupcov tímov po druhých pretekoch na okruhu Lausitzring.
Bernd Schneider - AMG-Mercedes - víťaz:"Dnes to bola tvrdá práca, ale napriek tomu to boli nádherné preteky. Zažil som kopec zábavy a naša stratégia bola bezchybná. Je to vynikajúci výsledok."
Tom Kristensen - Audi Sport Team - 2.miesto:"Boli to skvelé preteky a priaznivé popoludnie. Zažil som nádherné súboje s Jamie Greenom a Bruno Spenglerom, ktoré boli čisté po celý čas. Takéto chvíle sú skvelou zábavou. Dostať sa z piatého na druhé miesto je dobrý výkon."
Mika Häkkinen - AMG-Mercedes - 3.miesto:"Máme za sebou náročný víkend s nie príliš ľahkým priebehom. Hľadali sme čo najlepšie možné nastavenie. Počas pretekov som sa potýkal s niekoľkými drobnými problémami, ale som spokojný s pódiom a bodmi."
Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport:"Máme za sebou vzrušujúce preteky. Problem so zastávkou v boxoch, kedy nešlo dobre upevniť koleso stál Mikovo víťazstvo. Bernd Schneider bojoval skvelým a dominantným spôsobom. Ak máte problém s jedným autom, je dobré keď sa dostanete hore iným autom. Celkovo sme sme boli o trochu, ale predsa len lepší než Audi."
Dr.Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport:"Dnes sme mali možnosť vidieť veľmi vzrušujúce a spravodlivé preteky, počas ktorých boli tvrdé súboje. Mattias Ekström jazdil bezpečne na druhom mieste. Bohužiaľ počas druhej zastávky nastala počas tankovania chyba. Jazdil už iba do minutia paliva. Od tejto chvíle to bola pre neho smola, ale urobili sme všetko, aby sme z tejto situácie vyťažili, čo sa dá. Vďaka jeho následnej dobrej stratégii dokázal Tom Kristensen skončiť na druhom mieste."
Foto: dtm.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.