Tím vedel, že Ekströmovi dojde palivo!

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
Jozef Smrtník 30. dubna 2006 20:21
Sdílej:

Vyjadrenie prvých troch pilotov a zástupcov tímov po druhých pretekoch na okruhu Lausitzring.

Bernd Schneider - AMG-Mercedes - víťaz:"Dnes to bola tvrdá práca, ale napriek tomu to boli nádherné preteky. Zažil som kopec zábavy a naša stratégia bola bezchybná. Je to vynikajúci výsledok."

Tom Kristensen - Audi Sport Team - 2.miesto:"Boli to skvelé preteky a priaznivé popoludnie. Zažil som nádherné súboje s Jamie Greenom a Bruno Spenglerom, ktoré boli čisté po celý čas. Takéto chvíle sú skvelou zábavou. Dostať sa z piatého na druhé miesto je dobrý výkon."

Mika Häkkinen - AMG-Mercedes - 3.miesto:"Máme za sebou náročný víkend s nie príliš ľahkým priebehom. Hľadali sme čo najlepšie možné nastavenie. Počas pretekov som sa potýkal s niekoľkými drobnými problémami, ale som spokojný s pódiom a bodmi."

Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport:"Máme za sebou vzrušujúce preteky. Problem so zastávkou v boxoch, kedy nešlo dobre upevniť koleso stál Mikovo víťazstvo. Bernd Schneider bojoval skvelým a dominantným spôsobom. Ak máte problém s jedným autom, je dobré keď sa dostanete hore iným autom. Celkovo sme sme boli o trochu, ale predsa len lepší než Audi."

Dr.Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport:"Dnes sme mali možnosť vidieť veľmi vzrušujúce a spravodlivé preteky, počas ktorých boli tvrdé súboje. Mattias Ekström jazdil bezpečne na druhom mieste. Bohužiaľ počas druhej zastávky nastala počas tankovania chyba. Jazdil už iba do minutia paliva. Od tejto chvíle to bola pre neho smola, ale urobili sme všetko, aby sme z tejto situácie vyťažili, čo sa dá. Vďaka jeho následnej dobrej stratégii dokázal Tom Kristensen skončiť na druhom mieste."

Foto: dtm.de

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.