Názory jazdcov a tímov po kvalifikácii

Green, Jamie
Green, Jamie, foto: www.auto-news.cz
Jozef Smrtník 29. dubna 2006 23:03
Sdílej:

Do výsledku kvalifikácie zasiahlo chladné a premenlivé počasie, ale pre Jamieho Greena to znamenalo opätovné postavenie z prvej pozície.

Jamie Green - AMG-Mercedes - 1. štartovná pozícia:"Vďaka počasiu bola finálna časť obzvlášť ťažká. V takýchto podmienkach neviete pred každou zákrutou, ako bude klzká. Som rád, že tím ma poslal na trať celkom skoro, pretože moje pneumatiky sa dokázali dostatočne zohriať a mohol som tak získať pole."

Mika Häkkinen - AMG-Mercedes - 2.štartovná pozícia:"Podmienky v kvalifikácii boli veľmi obtiažné. Obzvlášť keď sa snažíte nespraviť žiadnu chybu. Našťastie som bol na trati v čase, kedy sa mi dokázali pneumatiky viacmenej zahriať. Zajtrajšie preteky budú ťažké. S výsledkom som spokojný."

Mattias Ekström - Audi Sport Team - 3.štartovná pozícia:"Tieto meniace sa podmienky sú priveľké sústo pre celú sezónu. Ale robia kvalifikáciu zaujímavou. Niekedy dokážete aj v takýchto podmienkach vyhrať, niekedy naopak. Pre mňa je tretie miesto v pohode."

Norbert Haug - riatiteľ Mercedes-Benz Motorsport:"Pokiaľ dostanete do vrchných osem pozícií šesť áut, je to obraz dobrého výkonu tímu. Máme tu Eurospeedway Lausitz, opäť vidieť, že koncept áut z minulého roka sa vypracoval. V kvalifikácii bola naša stratégia správna a na trať sme vyšli v pravý čas. Jamie Green zazdil rýchlo počas celej kvalifikácii. Dúfam, že to dokáže zajtra premeniť na dobrý výsledok. Pole-position je určite dobrým výsledkom, ale zajtrajšie preteky budú inou kapitolou."

Dr.Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport:"Príliš zlé, pretože sme získali iba tretie a štvrté miesto. Výsledky tímu sú viditeľné iba od deviatého po štrnáste miesto. Stále potrebujeme vyťažiť viac. Ale zajtrajšok je iný deň a preteky sú zajtra. Budeme sa sústrediť a skúšať vyťažiť maximum. Mattias Ekström a Tom Kristensen sú dvaja jazdci, ktorí sú skutočne rýchli. Nový kvalifikačný formát dokazuje, že je celkom správny. Dnes to bolo opäť vzrušujúcejšie, než sme čakali."

Foto: AUTO NEWS NETWORK

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.