Názory jazdcov a tímov po kvalifikácii

Green, Jamie
Green, Jamie, foto: www.auto-news.cz
Jozef Smrtník 29. dubna 2006 23:03
Sdílej:

Do výsledku kvalifikácie zasiahlo chladné a premenlivé počasie, ale pre Jamieho Greena to znamenalo opätovné postavenie z prvej pozície.

Jamie Green - AMG-Mercedes - 1. štartovná pozícia:"Vďaka počasiu bola finálna časť obzvlášť ťažká. V takýchto podmienkach neviete pred každou zákrutou, ako bude klzká. Som rád, že tím ma poslal na trať celkom skoro, pretože moje pneumatiky sa dokázali dostatočne zohriať a mohol som tak získať pole."

Mika Häkkinen - AMG-Mercedes - 2.štartovná pozícia:"Podmienky v kvalifikácii boli veľmi obtiažné. Obzvlášť keď sa snažíte nespraviť žiadnu chybu. Našťastie som bol na trati v čase, kedy sa mi dokázali pneumatiky viacmenej zahriať. Zajtrajšie preteky budú ťažké. S výsledkom som spokojný."

Mattias Ekström - Audi Sport Team - 3.štartovná pozícia:"Tieto meniace sa podmienky sú priveľké sústo pre celú sezónu. Ale robia kvalifikáciu zaujímavou. Niekedy dokážete aj v takýchto podmienkach vyhrať, niekedy naopak. Pre mňa je tretie miesto v pohode."

Norbert Haug - riatiteľ Mercedes-Benz Motorsport:"Pokiaľ dostanete do vrchných osem pozícií šesť áut, je to obraz dobrého výkonu tímu. Máme tu Eurospeedway Lausitz, opäť vidieť, že koncept áut z minulého roka sa vypracoval. V kvalifikácii bola naša stratégia správna a na trať sme vyšli v pravý čas. Jamie Green zazdil rýchlo počas celej kvalifikácii. Dúfam, že to dokáže zajtra premeniť na dobrý výsledok. Pole-position je určite dobrým výsledkom, ale zajtrajšie preteky budú inou kapitolou."

Dr.Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport:"Príliš zlé, pretože sme získali iba tretie a štvrté miesto. Výsledky tímu sú viditeľné iba od deviatého po štrnáste miesto. Stále potrebujeme vyťažiť viac. Ale zajtrajšok je iný deň a preteky sú zajtra. Budeme sa sústrediť a skúšať vyťažiť maximum. Mattias Ekström a Tom Kristensen sú dvaja jazdci, ktorí sú skutočne rýchli. Nový kvalifikačný formát dokazuje, že je celkom správny. Dnes to bolo opäť vzrušujúcejšie, než sme čakali."

Foto: AUTO NEWS NETWORK

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.