Lausitz - 1. a 2. tréning: V úvodnom tréningu napriek morej trati sa výborne predviedli piloti jazdiaci na Audi. Druhý tréning naopak patril Mercedesu.
Druhé preteky šampionátu cestných automobilov DTM sa presunuli na Lausitzring Eurospeedway. Hneď na úvod privítal pilotov okruh nepriaznivým počasím v podobe dažďa. Na verzii trati dlhej 3442 metrov sa najlepším časom v úvodnom doobednom tréningu blisli hneď štyri autá Audi na čele s tohtoročnou verziou auta pilotovanou Mattiasom Ekströmom. Druhé a tretie miesto sa v tabuľke najrýchlejších kôl ušlo Timovi Scheiderovi a Frankovi Stipplerovi na rok starej verzii auta.
V druhom tréningu, ktorý sa už jazdil na suchej trati sa do čela dostali piloti jazdiaci na Mercedesoch, ktorým patrili prvé dve miesta. Najrýchlejšie kolo zaznamenal Bruno Spengler nasledovaný víťazom prvých pretekov Berndom Schneiderom.
Foto: Audi Sport Press
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?