Úvodní závod sezony přinesl ještě vyrovnanější závody, než se obecně očekávalo. Zvítězil sice Mercedes, ale Audi obsadilo zbylé dvě medailové pozice.
Bernd Schneider - Mercedes, 1.Odpoledne jsem si skutečně užíval. Pevně věřím tomu, že to nebylo naposledy, kdy bojovalo o vítězství snad patnáct aut. Vyšel mi výborně start a mohl jsem zužitkovat svoji strategii. Moje forma by mohla pokračovat stejně i nadále.
Tom Kristensen - Audi, 2.Děkuji celému týmu, zastávky v boxech byly skvělé a strategie fungovala výborně. Bohužel jsem dvanáct kol před koncem trefil zeširoka obrubník a ohnul si řízení. Poté už jsem se soustředil jen na obranu druhého místa. Nebýt toho problému, tlačil bych na Bernda ještě více.
Heinz-Harald Frentzen - Audi, 3.Tohle byl dobrý debut u Audi. Na startu jsem získal čtyři místa, pak jsem ale díky potížím s gumami klesal, proto tak brzká zastávka, která výrazně změnila naši strategii. Boj s Mikou byl však super a já jsme spokojen s tím, že jsem ho udržel za sebou.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?