Úvodní závod sezony přinesl ještě vyrovnanější závody, než se obecně očekávalo. Zvítězil sice Mercedes, ale Audi obsadilo zbylé dvě medailové pozice.
Bernd Schneider - Mercedes, 1.Odpoledne jsem si skutečně užíval. Pevně věřím tomu, že to nebylo naposledy, kdy bojovalo o vítězství snad patnáct aut. Vyšel mi výborně start a mohl jsem zužitkovat svoji strategii. Moje forma by mohla pokračovat stejně i nadále.
Tom Kristensen - Audi, 2.Děkuji celému týmu, zastávky v boxech byly skvělé a strategie fungovala výborně. Bohužel jsem dvanáct kol před koncem trefil zeširoka obrubník a ohnul si řízení. Poté už jsem se soustředil jen na obranu druhého místa. Nebýt toho problému, tlačil bych na Bernda ještě více.
Heinz-Harald Frentzen - Audi, 3.Tohle byl dobrý debut u Audi. Na startu jsem získal čtyři místa, pak jsem ale díky potížím s gumami klesal, proto tak brzká zastávka, která výrazně změnila naši strategii. Boj s Mikou byl však super a já jsme spokojen s tím, že jsem ho udržel za sebou.
Foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?