Dnes byla oficiálně zveřejněna startovní čísla dvacítky účastníků letošní sezony. Logicky chybí číslo jedna a tradičně i obávaná třináctka.
S jedničkou by startoval loňský šampion Gary Paffett, jenž ale přijal nabídku z Formule 1 a působí letos v pozici testovacího pilota týmu McLaren Mercedes. Nejnižší číslo, dvojku, má jeho bývalý týmový kolega Bernd Schneider.
Ke své tradiční pětce se vrátil loňský vicemistr Mattias Ekström, jenž závodil s číslem 5 v sezoně 2004, kdy získal titul šampiona.
Tradiční sedmičku bude mít na svém voze znovu Tom Kristensen. Narodil se 7.7.1967, navíc získal v japonské F3 titul s tímto startovním číslem a první vítězství v Le Mans získal také s vozem č. 7. A aby toho nebylo málo, Kristensen triumfoval ve zmíněném francouzském vytrvalostním závodě 7krát.
Se svojí úspěšnou osmičkou pak bude bojovat o letošní titul Mika Häkkinen, který ji vozil na svém McLarenu před ziskem titulu mistra světa F1 v roce 1998.
Kompletní startovní listina i s čísly je ke shlédnutí zde.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?