Dnes byla oficiálně zveřejněna startovní čísla dvacítky účastníků letošní sezony. Logicky chybí číslo jedna a tradičně i obávaná třináctka.
S jedničkou by startoval loňský šampion Gary Paffett, jenž ale přijal nabídku z Formule 1 a působí letos v pozici testovacího pilota týmu McLaren Mercedes. Nejnižší číslo, dvojku, má jeho bývalý týmový kolega Bernd Schneider.
Ke své tradiční pětce se vrátil loňský vicemistr Mattias Ekström, jenž závodil s číslem 5 v sezoně 2004, kdy získal titul šampiona.
Tradiční sedmičku bude mít na svém voze znovu Tom Kristensen. Narodil se 7.7.1967, navíc získal v japonské F3 titul s tímto startovním číslem a první vítězství v Le Mans získal také s vozem č. 7. A aby toho nebylo málo, Kristensen triumfoval ve zmíněném francouzském vytrvalostním závodě 7krát.
Se svojí úspěšnou osmičkou pak bude bojovat o letošní titul Mika Häkkinen, který ji vozil na svém McLarenu před ziskem titulu mistra světa F1 v roce 1998.
Kompletní startovní listina i s čísly je ke shlédnutí zde.
Foto: Auto News Network
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?