Vallelunga, 4. den; Ani v závěrečném dni testů na italském okruhu nenašlo Audi způsob, jak porazit rychlé Mercedesy a opětovně se muselo spokojit až s pozicí dvojky. Překvapil však Frentzen.
Zatímco v odpolední části byl nejrychlejší loňský vicemistr Mattias Ekström, ranní časy Greena a Schneidera nepřekonal.
Ve výborném světle se ukázal Heinz Harald Frentzen, který při svém druhém dni za volantem Audi ztratil ve svém nejrychlejším kole na týmového kolegu a šampiona DTM 2004 jen 5 tisícin vteřiny.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?