Nejrychlejší čas včerejšího prvního dne společných testů na italském okruhu Vallelunga dosáhl Mika Häkkinen s letošní specifikací vozu Mercedes C-Class.
Za nepříznivých povětrnostních podmínek při teplotě 10°C se jezdilo na mokré dráze a déšť s postupem času sílil. Několikrát byl trénink přerušen kvůli smykům a vyprošťování vozů ze záchytných zón okruhu.
Po kombinaci dopoledních a odpoledních časů patřilo první místo Häkkinenovi před jeho týmovým kolegou Spenglerem a následovala dvě Audi Kristensena a Ekströma.
Potíže pronásledovaly Laudu, jemuž se za celé dopoledne podařilo objet pouze 8 kol. Z debutantů se nejvíce dařilo Susie Stoddart a poslední příčky patřily jak před obědem, tak před večeří Vanině Ickx.
Testy by měly pokračovat až do čtvrtka.
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?