V DTM známé soukromé týmy se opět vrací. Díky zmrazení technických předpisů se neočekává velký rozdíl mezi nejnovějšími a rok starými vozy, čehož chtějí dvě zmíněné stáje využít.
Tým bývalého jezdce F1 i DTM Kekeho Rosberga nasazoval dříve Mercedesy, se stájí závodil také český jezdec Jarek Janiš. Phoenix zase vozy značky Opel. Po odchodu GM ze šampionátu budou ve startovním poli zastoupeny letos pouze dvě značky.
Protože u Mercedesu setrvají soukromé týmy Mücke a Persson, dohodl se Keke Rosberg s Audi. Výrobce se čtyřmi kruhy dodá rok staré A4 také týmu Phoenix. Se dvěma roky starými vozy bude soutěžit tým Colina Kollese.
Ale u Audi nejde o tak velké rozšíření počtu vozů, jak by se mohlo na první pohled zdát. Reinhold Joest se totiž po dvou letech v DTM vrací ke sportovním prototypům a dostal plnou tovární podporu v programu Audi R10 s dieselovým motorem.
Foto: BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?