Dvojnásobný šampón F1 si po ročnom pôsobení v tíme Mercedes trúfa na ďalší trium vo svojej pretekárskej kariére.
Talent sa z lietajúceho Fína nevytratil, čoho dôkazom bolo výťazstvo na okruhu Spa-Francorchamps. Po ročnom pôsobení v nemeckom šampionáte sa jeho skúsenosti zväčšili a očakáva sa, že tento rok to bude ďaleko lepšie.
"Seriál DTM je ten najlepší seriál cestných áut na svete. Diváci si môžu vychutnať boj o každú desatinu sekundy pri tvrdých súbojoch. V tomto roku chcem vyhrávať preteky a bojovať o titul," hovorí Mika.
Napriek uznávanej osoby v paddocku DTM, šéf Mercedesu pre motoršport Norbert Haug popiera, že by Hakkinen dostával vyššie privilégiá, než jeho tímoví kolegovia.
"Je súčasťou rodiny DTM. Má rovnaké práva, ale aj rovnaké povinnosti, ako ostatní jazdci. Mika nemá žiadnu výhodu navyše," hovorí Haug. V otázke jeho schopnostiam dodáva: "Je vysoko motivovaný a do DTM v súčasnosti dáva maximum. Jeho talent je veľký, čo ukázal hneď v prvej sezóne. Pred začiatkom sezóny je nažhavený a bude chcieť zisk titulu."
Foto: Marek FELT eWRC.CZ
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.