Dvojnásobný šampón F1 si po ročnom pôsobení v tíme Mercedes trúfa na ďalší trium vo svojej pretekárskej kariére.
Talent sa z lietajúceho Fína nevytratil, čoho dôkazom bolo výťazstvo na okruhu Spa-Francorchamps. Po ročnom pôsobení v nemeckom šampionáte sa jeho skúsenosti zväčšili a očakáva sa, že tento rok to bude ďaleko lepšie.
"Seriál DTM je ten najlepší seriál cestných áut na svete. Diváci si môžu vychutnať boj o každú desatinu sekundy pri tvrdých súbojoch. V tomto roku chcem vyhrávať preteky a bojovať o titul," hovorí Mika.
Napriek uznávanej osoby v paddocku DTM, šéf Mercedesu pre motoršport Norbert Haug popiera, že by Hakkinen dostával vyššie privilégiá, než jeho tímoví kolegovia.
"Je súčasťou rodiny DTM. Má rovnaké práva, ale aj rovnaké povinnosti, ako ostatní jazdci. Mika nemá žiadnu výhodu navyše," hovorí Haug. V otázke jeho schopnostiam dodáva: "Je vysoko motivovaný a do DTM v súčasnosti dáva maximum. Jeho talent je veľký, čo ukázal hneď v prvej sezóne. Pred začiatkom sezóny je nažhavený a bude chcieť zisk titulu."
Foto: Marek FELT eWRC.CZ
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?