Pierre Kaffer má za sebou debutovou sezonu v DTM a přestože oslnivého výsledku nedosáhl, je s vývojem sezony 2005 spokojen.
S rok starým Audi se od něj boj o vítězství nečekal, ale ve druhém závodě na německém Lausitzringu překvapil pátým místem. Na Norisringu přidal ještě bod za osmé místo a v hodnocení šampionátu skončil patnáctý z dvaceti.
"Se sezonou jsem spokojen a s týmem Joest se cítím skvěle. Zpočátku mi chyběly zkušenosti, ale můj týmový kolega byl skvělý, takže najít správnou stopu mi netrvalo tak dlouho," říká Pierre.
Německý pilot přišel do DTM z amerického šampionátu sportovních vozů ALMS. "Vozy DTM mají méně síly a menší přítlak, ale zvykl jsem si rychle."
"Přiznávám, že jsem měl problémy v kvalifikacích. V závodě jsem byl vždy rychlejší. Konkurence je velmi vyrovnaná, takže si nemůžete dovolit jedinou chybičku."
Foto: Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?