Pierre Kaffer má za sebou debutovou sezonu v DTM a přestože oslnivého výsledku nedosáhl, je s vývojem sezony 2005 spokojen.
S rok starým Audi se od něj boj o vítězství nečekal, ale ve druhém závodě na německém Lausitzringu překvapil pátým místem. Na Norisringu přidal ještě bod za osmé místo a v hodnocení šampionátu skončil patnáctý z dvaceti.
"Se sezonou jsem spokojen a s týmem Joest se cítím skvěle. Zpočátku mi chyběly zkušenosti, ale můj týmový kolega byl skvělý, takže najít správnou stopu mi netrvalo tak dlouho," říká Pierre.
Německý pilot přišel do DTM z amerického šampionátu sportovních vozů ALMS. "Vozy DTM mají méně síly a menší přítlak, ale zvykl jsem si rychle."
"Přiznávám, že jsem měl problémy v kvalifikacích. V závodě jsem byl vždy rychlejší. Konkurence je velmi vyrovnaná, takže si nemůžete dovolit jedinou chybičku."
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?