Překvapivou informaci pro všechny fanoušky tohoto vyrovnaného a divácky atraktivního seriálu přinesl Autosport. Audi požádalo vedení DTM o odložení termínu registrace do sezony 2006.
Ve stanoveném termínu potvrdil svoji účast v sezoně 2006 jen Mercedes. Audi zaslalo místo přihlášky pouze žádost o posunutí termínu registrace, čemuž vedení DTM vyhovělo a nové datum stanovilo na 15. prosince 2005.
Příčinou váhání Audi je údajně stanovisko Opelu, jemuž GM nedovolil podporovat soukromé týmy. Minimální podpora přípravě zákaznických vozů u GM byla známa, ale přesto se věřilo, že minimálně v roce 2006 se přece jen některá z letošních Vecter na závodní dráze objeví.
Skutečnost je ale jiná a Audi se obává možné situace, kdy by museli spolu s Mercedesem naplnit celé startovní pole. Šampionát je sice divácky úspěšný, ale vysoké náklady odrazují další případné zájemce. Z možných plánů vstupu MG Rover, Alfy Romeo nebo Toyoty zatím totiž sešlo...
Foto: Audi Sport Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?