Dnešní dramatický finálový závod sezony 2005 skončil drtivým triumfem Mercedesu. Stupně vítězů patřily jen jeho jezdcům, navíc získal Gary Paffett zaslouženě titul šampiona.
Bernd Schneider - Mercedes, 1.Být na konci roku zase na nejvyšším stupni pódia je skvělé a zvláště mne těší, že se mi to podařilo v mém dvoustém závodě v DTM. První, druhá, třetí pozice a Gary Paffett šampionem, co více si přát?
Jamie Green - Mercedes, 2.Takový start jako měl Bernd se mi nepodařil, během prvního stintu jsem díky pneumatikám dost ztrácel, ale po přezutí na slicky jsem jezdil stejná kola a mohl vybojovat druhé místo v cíli.
Gary Paffett - Mercedes, 3.Když jsem protínal cílovou čáru, byl to neuvěřitelný pocit, ale během závodu jsem neměl čas přemýšlet o tom, jaké by to bylo být šampionem. Bitva o titul s Mattiasem byla skvělá a klíčovými se ukázaly poslední dva závody a náš tým předvedl, jak je zvládá ve velkém stylu.
Tom Kristensen - Audi, 4.Mým cílem bylo skončit lépe než při mé první sezoně v DTM, a to se mi podařilo. Dnešní výsledek je mírným zklamáním a myslím si, že jsem o pódium přišel díky pozdní zastávce.
Marcel Fässler - Opel, 6.Start na mokru se mi nevydařil a mé zadní pneumatiky brzy odcházely. Proto jsme volili brzkou zastávku v boxech, což se nakonec ukázalo šťastným rozhodnutím. Šesté místo je OK.
Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportGratuluji Garymu k titulu a Berndovi k vítězství. Tým pracoval skvěle celý rok, za což bych chtěl všem poděkovat. Také ale děkuji našim soupeřům za vyrovnané a čestné závody. Takové finále je lepší než zvýšení platu, je to radost a zadostiučinění.
Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportGratulace Norbertovi Haugovi, jeho týmu a především Garymu Paffettovi. Samozřejmě, byli bychom raději, pokud bychom vyhráli titul my, ale věděli jsme od začátku, že je snadnější ho získat, než obhájit. Nakonec jsme ale byli svědky krásných a vyrovnaných závodů, stále otevřeného šampionátu a velkých diváckých ohlasů.
Volker Strycek - Opel MotorsportSamozřejmě, tohle není výsledek, jaký jsme čekali, mysleli jsme výše. Blahopřeji Mercedesu k titulům a jak Mercedesu, tak Audi za spolupráci v DTM. Jsme pyšní, že jsme byli součástí. Chtěl bych poděkovat také našim jezdcům, kteří se nikdy nevzdávali.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.