Dnešní dramatický finálový závod sezony 2005 skončil drtivým triumfem Mercedesu. Stupně vítězů patřily jen jeho jezdcům, navíc získal Gary Paffett zaslouženě titul šampiona.
Bernd Schneider - Mercedes, 1.Být na konci roku zase na nejvyšším stupni pódia je skvělé a zvláště mne těší, že se mi to podařilo v mém dvoustém závodě v DTM. První, druhá, třetí pozice a Gary Paffett šampionem, co více si přát?
Jamie Green - Mercedes, 2.Takový start jako měl Bernd se mi nepodařil, během prvního stintu jsem díky pneumatikám dost ztrácel, ale po přezutí na slicky jsem jezdil stejná kola a mohl vybojovat druhé místo v cíli.
Gary Paffett - Mercedes, 3.Když jsem protínal cílovou čáru, byl to neuvěřitelný pocit, ale během závodu jsem neměl čas přemýšlet o tom, jaké by to bylo být šampionem. Bitva o titul s Mattiasem byla skvělá a klíčovými se ukázaly poslední dva závody a náš tým předvedl, jak je zvládá ve velkém stylu.
Tom Kristensen - Audi, 4.Mým cílem bylo skončit lépe než při mé první sezoně v DTM, a to se mi podařilo. Dnešní výsledek je mírným zklamáním a myslím si, že jsem o pódium přišel díky pozdní zastávce.
Marcel Fässler - Opel, 6.Start na mokru se mi nevydařil a mé zadní pneumatiky brzy odcházely. Proto jsme volili brzkou zastávku v boxech, což se nakonec ukázalo šťastným rozhodnutím. Šesté místo je OK.
Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportGratuluji Garymu k titulu a Berndovi k vítězství. Tým pracoval skvěle celý rok, za což bych chtěl všem poděkovat. Také ale děkuji našim soupeřům za vyrovnané a čestné závody. Takové finále je lepší než zvýšení platu, je to radost a zadostiučinění.
Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportGratulace Norbertovi Haugovi, jeho týmu a především Garymu Paffettovi. Samozřejmě, byli bychom raději, pokud bychom vyhráli titul my, ale věděli jsme od začátku, že je snadnější ho získat, než obhájit. Nakonec jsme ale byli svědky krásných a vyrovnaných závodů, stále otevřeného šampionátu a velkých diváckých ohlasů.
Volker Strycek - Opel MotorsportSamozřejmě, tohle není výsledek, jaký jsme čekali, mysleli jsme výše. Blahopřeji Mercedesu k titulům a jak Mercedesu, tak Audi za spolupráci v DTM. Jsme pyšní, že jsme byli součástí. Chtěl bych poděkovat také našim jezdcům, kteří se nikdy nevzdávali.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?