Hockenheimring - Kvalifikace: Dvacetiminutová kvalifikace probíhala ve znamení souboje jednotlivých jezdců s deštěm, mokrou dráhou a nedostatkem gripu.
Nejrychlejší čas nastavil Reuter s Opelem, zatímco jeho týmový kolega Frentzen chyboval. Následně zaútočil Kristensen s Audi a převzal první pozici tabulky. Po polovině kvalifikace vyjela na dráhu smečka Mercedesů, překvapivě byl ale nejrychlejší Brit Jamie Green.
Jezdcům Audi se příliš na vodě nedařilo, zejména pak Ekströmovi a McNishovi, také Alesi s Mercedesem nebyl stavu zajet čas do první desítky. V závěru se pořadí ještě promíchalo a druhý čas zajel Frentzen, tentokrát nechybující.
Z vítězství v kvalifikaci se nakonec radoval na vodě suverénně nejrychlejší Bernd Schneider, jenž také bude startovat do rozhodujícího super pole jako poslední.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?