Športový šéf Mercedesu sa nechal počuť, že v budúcom roku u nich Heinz-Harald Frentzen nebude.
Expilot F1 a súčsný pretekár stajne Opel sa po pravdepodobnom ukončení pôsobenia tejto automobilky v budúcej sezóne obzeral po inom fleku a v tejto súvislosti oslovil Norberta Hauga z Mercedesu.
Norbert však jeho angašovanie odmietol, napriek tomu že v poslednom období dosahoval tento Nemec relatívne slušné výsledky v tíme Opel. Haug do budúcna uvažuje mať vo svojej stajni čo najviac pilotov s minulosťou z Formule 1, ale Frentzen túto možnosť nedostane. "Veľmi ho toto rozhodnutie trápilo, ale tu nejde o veľkosť mena, ale o úspech," vysvetluje svoje rozhodnutie Haug.
V tíme Mercedes Benz sa s minulosťou Formule 1 nachádzajú už dvojnásobný majster sveta Mika Häkkinen a Jean Alesi.
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?