Sobotní volný trénink se vydařil dánskému veteránovi na Audi. Pouhou desetinu za ním je Mika Häkkinen s Mercedesem.
Rychlé jsou i další Mercedesy, ale Häkkonenův časový odstup je relativně velký. Dobře jezdí včera nejlepší Bernd Schneider. Nadějně vypadá také dnes ráno čtvrtý Bruno Spengler.
V první desítce je trojka ex-pilotů F1 Häkkinen-Frentzen-Alesi. Chybí jen Allan McNish, kterému se jeho Audi nedaří pro těžkou tureckou trať vyladit. S technikou se dnes ráno trápil Gary Paffett, na Kristensena zatím ztrácí 1,3s.
Foto: Marek FELT eWRC
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?