Počas posledných pretekov na Lausitzringu sa podarilo druhému mužovi šampionátu preťať bielu čiaru po výjazde z boxov. Tak to aspoň videla kamera...
Pilot stajne Mercedes prišiel v pretekoch o vedenie v šamionáte a na vedúcejo Mattiasa Ekströma stráca jeden bod. Diváckej verejnosti však neušiel moment, ktorý sa prihodil Garymu pri výjazde z boxov po povinnej druhej zastávke v 24. kole.
Podľa záberov kamier došlo k prejdeniu bielej čiary, za čo si mal vyslúžiť trest a pravdepodobne by tak prišiel o druhé miesto v pretekoch a tým aj väčšiemu bodovému odstupu. Komisári sa však rozhodli Paffetta nepotrestať, a ako sa neskôr ukázalo, bolo to správne rozhodnutie.
Analýza za pomoci bezpečnostných kamier ukázala, že na tomto mieste sa pôvodne biela čiara nachádzala, ale koniec bol pretrený čiernou farbou, čo malo mať za následok skrátenie dĺžky platnosti čiary. V kamere sa však vďaka odrazu slnka javil tento nový náter, ako biely a preto komisárov prvotne zmiatol.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?