 
            Mattias Ekström včera těsně zdolal svého rivala v boji o titul a vybojoval si těsné vedení v letošním velmi vyrovnaném šampionátu.
Mattias Ekström, Audi - 1. miestoTieto preteky sa podobali 50-kolovej kvalifikácii. Mojou stratégiou bolo jazdiť najrýchlejšie, ako sa len dalo bez zbytočných chýb. Podarilo sa mi to skvele. Dnes bol môj tím, auto a ja víťazom. Preteky boli pre mňa ťažké , pretože na mňa tvrdo tlačil Gary celý čas. Môžem však poďakovať za moje zastávky a stratégiu, ktoré zabezpečili moje víťazstvo.
Gary Paffett, Mercedes - 2. místoDnes jsme s Mattiasem ukázali, proč jsme lídři šampionátu. Byl to jeden z nejvyrovnanějších a nejférovějších závodů sezony. Měl jsem jen dvě možnosti k předjetí. Buď by musel Mattias udělat chybu a nebo bych ho musel vytlačit z tratě. To ale není úroveň, na které spolu my dva závodíme. Vzhledem k mé 7. startovní pozici je druhé místo velkým úspěchem. Před závodem jsem si byl vědom toho, že jedinou šancí být před Mattiasem, je závod vyhrát.
Tom Kristensen, Audi - 3. místoDnes jsem měl nejlepší sedadlo k sledování boje o vítězství. Ekström i Paffett jeli ve výborném stylu a přál bych si bojovat s nimi, ale díky problémům se spojkou při 2. pitstopu mi zhasl motor a já ztratil mnoho času.
Laurent Aiello, Opel - 4. místoTohle byl skvělý závod, jeden z nejlepších v mé kariéře. Můj start byl trochu konzervativní díky tomu, že jsem nechtěl kolidovat s Garym a přijít o možné stupně vítězů. Užíval jsem si perfektního souboje s Tomem Kristensenem.
Foto: Audi Sport Press
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?