Mattias Ekström včera těsně zdolal svého rivala v boji o titul a vybojoval si těsné vedení v letošním velmi vyrovnaném šampionátu.
Mattias Ekström, Audi - 1. miestoTieto preteky sa podobali 50-kolovej kvalifikácii. Mojou stratégiou bolo jazdiť najrýchlejšie, ako sa len dalo bez zbytočných chýb. Podarilo sa mi to skvele. Dnes bol môj tím, auto a ja víťazom. Preteky boli pre mňa ťažké , pretože na mňa tvrdo tlačil Gary celý čas. Môžem však poďakovať za moje zastávky a stratégiu, ktoré zabezpečili moje víťazstvo.
Gary Paffett, Mercedes - 2. místoDnes jsme s Mattiasem ukázali, proč jsme lídři šampionátu. Byl to jeden z nejvyrovnanějších a nejférovějších závodů sezony. Měl jsem jen dvě možnosti k předjetí. Buď by musel Mattias udělat chybu a nebo bych ho musel vytlačit z tratě. To ale není úroveň, na které spolu my dva závodíme. Vzhledem k mé 7. startovní pozici je druhé místo velkým úspěchem. Před závodem jsem si byl vědom toho, že jedinou šancí být před Mattiasem, je závod vyhrát.
Tom Kristensen, Audi - 3. místoDnes jsem měl nejlepší sedadlo k sledování boje o vítězství. Ekström i Paffett jeli ve výborném stylu a přál bych si bojovat s nimi, ale díky problémům se spojkou při 2. pitstopu mi zhasl motor a já ztratil mnoho času.
Laurent Aiello, Opel - 4. místoTohle byl skvělý závod, jeden z nejlepších v mé kariéře. Můj start byl trochu konzervativní díky tomu, že jsem nechtěl kolidovat s Garym a přijít o možné stupně vítězů. Užíval jsem si perfektního souboje s Tomem Kristensenem.
Foto: Audi Sport Press
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.