Mattias Ekström včera těsně zdolal svého rivala v boji o titul a vybojoval si těsné vedení v letošním velmi vyrovnaném šampionátu.
Mattias Ekström, Audi - 1. miestoTieto preteky sa podobali 50-kolovej kvalifikácii. Mojou stratégiou bolo jazdiť najrýchlejšie, ako sa len dalo bez zbytočných chýb. Podarilo sa mi to skvele. Dnes bol môj tím, auto a ja víťazom. Preteky boli pre mňa ťažké , pretože na mňa tvrdo tlačil Gary celý čas. Môžem však poďakovať za moje zastávky a stratégiu, ktoré zabezpečili moje víťazstvo.
Gary Paffett, Mercedes - 2. místoDnes jsme s Mattiasem ukázali, proč jsme lídři šampionátu. Byl to jeden z nejvyrovnanějších a nejférovějších závodů sezony. Měl jsem jen dvě možnosti k předjetí. Buď by musel Mattias udělat chybu a nebo bych ho musel vytlačit z tratě. To ale není úroveň, na které spolu my dva závodíme. Vzhledem k mé 7. startovní pozici je druhé místo velkým úspěchem. Před závodem jsem si byl vědom toho, že jedinou šancí být před Mattiasem, je závod vyhrát.
Tom Kristensen, Audi - 3. místoDnes jsem měl nejlepší sedadlo k sledování boje o vítězství. Ekström i Paffett jeli ve výborném stylu a přál bych si bojovat s nimi, ale díky problémům se spojkou při 2. pitstopu mi zhasl motor a já ztratil mnoho času.
Laurent Aiello, Opel - 4. místoTohle byl skvělý závod, jeden z nejlepších v mé kariéře. Můj start byl trochu konzervativní díky tomu, že jsem nechtěl kolidovat s Garym a přijít o možné stupně vítězů. Užíval jsem si perfektního souboje s Tomem Kristensenem.
Foto: Audi Sport Press
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.