Prvá pole position pre Jamieho Greena. Dva Ople v prvej trojke.
Jamie Green - Mercedes - Pole position:Som nesmierne nadšený z môjho prvého zisku pole v DTM. Podmienky na trati boli odlišné, ale napriek tomu ľahké. Zvolil som veľmi kontrolovaný šťýl jazdy, tak, aby som nestrácal čas na mokrých úsekoch. Zisk pole z ôsmeho miesta v kvalifikácii bolo pre mňa obrovským prekvapením.
Heinz-Harald Frentzen - Opel - 2.miesto na štarte:Druhé miesto na štarte je prekvapením. Moje kolo nebolo perfektné a preto som neveril, že sa umiestním v prvej päťke. Napriek sušiacej sa trati nedokázali čakajúci piloti dosiahnúť rýchlejšie kolá. Pre zajtrajšie preteky máme sľubnú východziu pozíciu a umiestnenie na pódiu nie je preto vylúčené.
Manuel Reuter - Opel - 3.miesto na štarte:Zlepšenie z desiatého miesta (v kvalifikácii) na tretie je pekným výsledkom. Všetcia dúfali, že sa zleší úroveň gripu, ale nestalo sa tak. Druhé a tretie miesto na štarte pre nás predstavuje výbornú východziu pozíciu. Opel v posledných týždňoch ukazuje napredujúci trend.
Norbert Haug - Riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport:Jamie Green nemal najlepšie podmienky, ale podarilo sa mu získať pole position. Odjazdil naozaj fantastické kolo. Dneštné Super pole ponúklo napínavý súboj a Opel odviedol perfektnú prácu. Konkurenta máme nazad! Gary Paffett šiel mierne mimo stopu v prvej zákrute. Obvikle sa jeho výkon v kvalifikácii a Super pole podobá švajčiarským hodinkám.
Volker Strycek - Riaditeľ Opel Motorsport:Mať tri autá v Super pole je vynikajúcim výsledkom. Dnešok bol naozaj úžasný. Tím pracoval tvrdo a dnešný výsledok je odmenou za ich snahu. Teraz sa však musíme zamerať na zajtrajšie preteky. Heinz-Harald predviedol dobrú formu počas celého víkendu. Celkovo môžeme byť šťastný z dobrého výsledku tímu.
Dr.Wolfgang Ullrich - Riaditeľ Audi Motorsport:So štyrmi autami v Super pole pociťujeme určitú dominanciu. Nepodarilo sa nám však získať najlepšiu pozíciu. Do Super pole sa nám nepodarilo tak dobre nachystať autá, ako do kvalifikácie. Mattias dosiahol maximum, ktorý mohol vyťažiť.
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.