Prvá pole position pre Jamieho Greena. Dva Ople v prvej trojke.
Jamie Green - Mercedes - Pole position:Som nesmierne nadšený z môjho prvého zisku pole v DTM. Podmienky na trati boli odlišné, ale napriek tomu ľahké. Zvolil som veľmi kontrolovaný šťýl jazdy, tak, aby som nestrácal čas na mokrých úsekoch. Zisk pole z ôsmeho miesta v kvalifikácii bolo pre mňa obrovským prekvapením.
Heinz-Harald Frentzen - Opel - 2.miesto na štarte:Druhé miesto na štarte je prekvapením. Moje kolo nebolo perfektné a preto som neveril, že sa umiestním v prvej päťke. Napriek sušiacej sa trati nedokázali čakajúci piloti dosiahnúť rýchlejšie kolá. Pre zajtrajšie preteky máme sľubnú východziu pozíciu a umiestnenie na pódiu nie je preto vylúčené.
Manuel Reuter - Opel - 3.miesto na štarte:Zlepšenie z desiatého miesta (v kvalifikácii) na tretie je pekným výsledkom. Všetcia dúfali, že sa zleší úroveň gripu, ale nestalo sa tak. Druhé a tretie miesto na štarte pre nás predstavuje výbornú východziu pozíciu. Opel v posledných týždňoch ukazuje napredujúci trend.
Norbert Haug - Riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport:Jamie Green nemal najlepšie podmienky, ale podarilo sa mu získať pole position. Odjazdil naozaj fantastické kolo. Dneštné Super pole ponúklo napínavý súboj a Opel odviedol perfektnú prácu. Konkurenta máme nazad! Gary Paffett šiel mierne mimo stopu v prvej zákrute. Obvikle sa jeho výkon v kvalifikácii a Super pole podobá švajčiarským hodinkám.
Volker Strycek - Riaditeľ Opel Motorsport:Mať tri autá v Super pole je vynikajúcim výsledkom. Dnešok bol naozaj úžasný. Tím pracoval tvrdo a dnešný výsledok je odmenou za ich snahu. Teraz sa však musíme zamerať na zajtrajšie preteky. Heinz-Harald predviedol dobrú formu počas celého víkendu. Celkovo môžeme byť šťastný z dobrého výsledku tímu.
Dr.Wolfgang Ullrich - Riaditeľ Audi Motorsport:So štyrmi autami v Super pole pociťujeme určitú dominanciu. Nepodarilo sa nám však získať najlepšiu pozíciu. Do Super pole sa nám nepodarilo tak dobre nachystať autá, ako do kvalifikácie. Mattias dosiahol maximum, ktorý mohol vyťažiť.
Foto: AUTO NEWS NETWORK
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.