Prvá pole position pre Jamieho Greena. Dva Ople v prvej trojke.
Jamie Green - Mercedes - Pole position:Som nesmierne nadšený z môjho prvého zisku pole v DTM. Podmienky na trati boli odlišné, ale napriek tomu ľahké. Zvolil som veľmi kontrolovaný šťýl jazdy, tak, aby som nestrácal čas na mokrých úsekoch. Zisk pole z ôsmeho miesta v kvalifikácii bolo pre mňa obrovským prekvapením.
Heinz-Harald Frentzen - Opel - 2.miesto na štarte:Druhé miesto na štarte je prekvapením. Moje kolo nebolo perfektné a preto som neveril, že sa umiestním v prvej päťke. Napriek sušiacej sa trati nedokázali čakajúci piloti dosiahnúť rýchlejšie kolá. Pre zajtrajšie preteky máme sľubnú východziu pozíciu a umiestnenie na pódiu nie je preto vylúčené.
Manuel Reuter - Opel - 3.miesto na štarte:Zlepšenie z desiatého miesta (v kvalifikácii) na tretie je pekným výsledkom. Všetcia dúfali, že sa zleší úroveň gripu, ale nestalo sa tak. Druhé a tretie miesto na štarte pre nás predstavuje výbornú východziu pozíciu. Opel v posledných týždňoch ukazuje napredujúci trend.
Norbert Haug - Riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport:Jamie Green nemal najlepšie podmienky, ale podarilo sa mu získať pole position. Odjazdil naozaj fantastické kolo. Dneštné Super pole ponúklo napínavý súboj a Opel odviedol perfektnú prácu. Konkurenta máme nazad! Gary Paffett šiel mierne mimo stopu v prvej zákrute. Obvikle sa jeho výkon v kvalifikácii a Super pole podobá švajčiarským hodinkám.
Volker Strycek - Riaditeľ Opel Motorsport:Mať tri autá v Super pole je vynikajúcim výsledkom. Dnešok bol naozaj úžasný. Tím pracoval tvrdo a dnešný výsledok je odmenou za ich snahu. Teraz sa však musíme zamerať na zajtrajšie preteky. Heinz-Harald predviedol dobrú formu počas celého víkendu. Celkovo môžeme byť šťastný z dobrého výsledku tímu.
Dr.Wolfgang Ullrich - Riaditeľ Audi Motorsport:So štyrmi autami v Super pole pociťujeme určitú dominanciu. Nepodarilo sa nám však získať najlepšiu pozíciu. Do Super pole sa nám nepodarilo tak dobre nachystať autá, ako do kvalifikácie. Mattias dosiahol maximum, ktorý mohol vyťažiť.
Foto: AUTO NEWS NETWORK
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.