Jean Alesi zajel v úvodním tréninku nejrychlejší čas 1:32.374, kterým zajistil pro Mercedes první pozici ve výsledkové tabulce.
Dnešním prvním tréninkem započal závodní víkend na rychlostním okruhu Lausitzring, také zvaný EuroSpeedway Lausitz. Do konce sezony zbývají ještě tři závody, Lausitzring, Istanbul a Hockenheimring.
Gary Paffett (Mercedes-Benz) vede v průběžném pořadí o jeden jediný bod před svým rivalem a loňským šampionem Mattiasem Ekströmem (Audi). Máme se tedy opět na co těšit a to až ještě minimálně ve dvou závodech půjde o hodně, pokud někdo dvakrát nezvítězí a ten druhý třeba dvakrát nedojede, napětí bude trvat až do posledního závodu. V autosportu se může stát vše a buď se situace vyjasní a nebo nás nechá napnuté až do konce.
Gary Paffett potvrdil dobrou formu Mercedesů stejně jako Alesi hned v úvodním testu, kde skončil o 00.108 za svým týmovým kolegou. Tento dobrý výkon na Lausitzu podtrhává ještě třetí pozicí Jamie Green, až čtvrtý skončil první jezdec Audi, kterým se nyní stal Tom Kristensen.
Výsledky 1. testu - EuroSpeedway Lausitzring
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?