• Společnost Hyundai Motor zveřejnila první fotografie nového modelu i30 N odhalující design inspirovaný výkonem • Nová lehká kovaná devatenáctipalcová kola ještě více zvýrazňují sportovní charakter vozu • První evropský model Hyundai s výkonnou osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT • Nová i30 N bude připravena podat stoprocentní výkon na silnici i závodní trati
Společnost Hyundai Motor zveřejnila první informace o nejnovější generaci svého úspěšného hot hatche, modelu i30 N. Na sérii tajemně nasvícených fotografií lze rozpoznat, že se nový model i30 N dočká vylepšeného designu zaměřeného na emoce a dynamický výkon. Nová i30 N se pyšní novými agresivně vyhlížejícími předními i zadními nárazníky, dvěma velkými koncovkami výfuku, širokou maskou chladiče se znakem sportovní řady N nebo novými zadními světly i předními LED světlomety se světly pro denní svícení ve tvaru písmene V. Díky novému designu nyní oblíbený model na pohled působí ještě rychleji.
Fotografie také odhalují nová devatenáctipalcová kovaná kola, lehčí než ta použitá na předchozím modelu i30 N, výrazně přispívající ke snížení celkové hmotnosti vozu.
Hyundai taktéž prozrazuje, že nová i30 N bude dostupná s osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT, která jako první model značky v Evropě nabídne tři speciální N režimy umocňující zážitek ze sportovní jízdy.
Díky všem výše zmíněným vylepšením bude nová i30 N připravena podat dech beroucí výkon na běžné silnici i závodní trati.
Další podrobnosti o modernizovaném modelu i30 N budou brzy následovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.