• Společnost Hyundai Motor zveřejnila první fotografie nového modelu i30 N odhalující design inspirovaný výkonem • Nová lehká kovaná devatenáctipalcová kola ještě více zvýrazňují sportovní charakter vozu • První evropský model Hyundai s výkonnou osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT • Nová i30 N bude připravena podat stoprocentní výkon na silnici i závodní trati
Společnost Hyundai Motor zveřejnila první informace o nejnovější generaci svého úspěšného hot hatche, modelu i30 N. Na sérii tajemně nasvícených fotografií lze rozpoznat, že se nový model i30 N dočká vylepšeného designu zaměřeného na emoce a dynamický výkon. Nová i30 N se pyšní novými agresivně vyhlížejícími předními i zadními nárazníky, dvěma velkými koncovkami výfuku, širokou maskou chladiče se znakem sportovní řady N nebo novými zadními světly i předními LED světlomety se světly pro denní svícení ve tvaru písmene V. Díky novému designu nyní oblíbený model na pohled působí ještě rychleji.
Fotografie také odhalují nová devatenáctipalcová kovaná kola, lehčí než ta použitá na předchozím modelu i30 N, výrazně přispívající ke snížení celkové hmotnosti vozu.
Hyundai taktéž prozrazuje, že nová i30 N bude dostupná s osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT, která jako první model značky v Evropě nabídne tři speciální N režimy umocňující zážitek ze sportovní jízdy.
Díky všem výše zmíněným vylepšením bude nová i30 N připravena podat dech beroucí výkon na běžné silnici i závodní trati.
Další podrobnosti o modernizovaném modelu i30 N budou brzy následovat.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?