• Společnost Hyundai Motor zveřejnila první fotografie nového modelu i30 N odhalující design inspirovaný výkonem • Nová lehká kovaná devatenáctipalcová kola ještě více zvýrazňují sportovní charakter vozu • První evropský model Hyundai s výkonnou osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT • Nová i30 N bude připravena podat stoprocentní výkon na silnici i závodní trati
Společnost Hyundai Motor zveřejnila první informace o nejnovější generaci svého úspěšného hot hatche, modelu i30 N. Na sérii tajemně nasvícených fotografií lze rozpoznat, že se nový model i30 N dočká vylepšeného designu zaměřeného na emoce a dynamický výkon. Nová i30 N se pyšní novými agresivně vyhlížejícími předními i zadními nárazníky, dvěma velkými koncovkami výfuku, širokou maskou chladiče se znakem sportovní řady N nebo novými zadními světly i předními LED světlomety se světly pro denní svícení ve tvaru písmene V. Díky novému designu nyní oblíbený model na pohled působí ještě rychleji.
Fotografie také odhalují nová devatenáctipalcová kovaná kola, lehčí než ta použitá na předchozím modelu i30 N, výrazně přispívající ke snížení celkové hmotnosti vozu.
Hyundai taktéž prozrazuje, že nová i30 N bude dostupná s osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT, která jako první model značky v Evropě nabídne tři speciální N režimy umocňující zážitek ze sportovní jízdy.
Díky všem výše zmíněným vylepšením bude nová i30 N připravena podat dech beroucí výkon na běžné silnici i závodní trati.
Další podrobnosti o modernizovaném modelu i30 N budou brzy následovat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.