• Společnost Hyundai Motor zveřejnila první fotografie nového modelu i30 N odhalující design inspirovaný výkonem • Nová lehká kovaná devatenáctipalcová kola ještě více zvýrazňují sportovní charakter vozu • První evropský model Hyundai s výkonnou osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT • Nová i30 N bude připravena podat stoprocentní výkon na silnici i závodní trati
Společnost Hyundai Motor zveřejnila první informace o nejnovější generaci svého úspěšného hot hatche, modelu i30 N. Na sérii tajemně nasvícených fotografií lze rozpoznat, že se nový model i30 N dočká vylepšeného designu zaměřeného na emoce a dynamický výkon. Nová i30 N se pyšní novými agresivně vyhlížejícími předními i zadními nárazníky, dvěma velkými koncovkami výfuku, širokou maskou chladiče se znakem sportovní řady N nebo novými zadními světly i předními LED světlomety se světly pro denní svícení ve tvaru písmene V. Díky novému designu nyní oblíbený model na pohled působí ještě rychleji.
Fotografie také odhalují nová devatenáctipalcová kovaná kola, lehčí než ta použitá na předchozím modelu i30 N, výrazně přispívající ke snížení celkové hmotnosti vozu.
Hyundai taktéž prozrazuje, že nová i30 N bude dostupná s osmistupňovou dvojspojkovou převodovkou N DCT, která jako první model značky v Evropě nabídne tři speciální N režimy umocňující zážitek ze sportovní jízdy.
Díky všem výše zmíněným vylepšením bude nová i30 N připravena podat dech beroucí výkon na běžné silnici i závodní trati.
Další podrobnosti o modernizovaném modelu i30 N budou brzy následovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?