Zcela nový Hyundai Tucson dokončuje intenzivní testování

bohy / AutoRoad.cz, 9. září 2020, 07:36 Google+

Hyundai Motor dokončuje poslední kroky při testování zcela nového modelu Tucson včetně opatření pro zajištění jeho špičkové kvality. Po období intenzivního vývoje s rozsáhlými zkouškami v testovacích centrech Hyundai, na zkušebních polygonech i silnicích po celém světě, je nový model před svým uvedením na trh dolaďován v České republice a Rakousku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hyundai

Hyundai | foto: Hyundai Motor Czech

Sdílejte článek

Zcela nový Tucson je čtvrtou generací nejprodávanějšího SUV značky Hyundai, avšak byl jako první zástupce své modelové řady vyvinut v souladu s novou designérskou identitou značky Hyundai, „smyslnou sportovností“. Kromě toho poskytne řidičům mimořádné potěšení z jízdy díky širokému výběru motorů a převodovek, nabízejícím praktičnost pro každodenní provoz, od pohonu všech kol po jízdu s přívěsem.

Pro značku Hyundai je kvalita vyráběných vozidel jasnou prioritou, což dokazuje i celá řada ocenění v uplynulých letech. Naposledy došla nezávislá organizace J.D. Power ve svém průzkumu kvality IQS 2020 (Initial Quality Study) v USA k závěru, že je třetí generace modelu Tucson nejlepším kompaktním SUV na trhu.

img-responsive

Hyundai | foto: Hyundai Motor Czech

„Hyundai dělá maximum pro výrobu vozidel nejvyšší kvality. Proto také můžeme nabízet pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, která poskytuje zákazníkům pocit naprosté jistoty,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Díky rozsáhlému testování zcela nového modelu Tucson před jeho uvedením na trh si mohou být zákazníci jisti, že si vyberou vozidlo, které patří mezi nejlepší z hlediska počáteční i dlouhodobé kvality.“

Období intenzivního vývoje
Zcela nový Tucson byl v uplynulých měsících vyvíjen a intenzivně testován po celé Evropě. Absolvoval například testy odolnosti a dynamické testování na nejnáročnějším závodním okruhu na světě, proslulé Severní smyčce Nürburgringu. Kromě toho má za sebou také nekompromisní testování na veřejných komunikacích v dalších zemích Evropy, od nejmrazivějších zimních podmínek v severním Švédsku, přes jízdu s přívěsem v Alpách až po testování v horkém počasí jižního Španělska. Díky tomu splní vysoká očekávání evropských zákazníků.

V rámci procesu testování musel zcela nový Tucson prokázat svou kvalitu také za extrémních podmínek na speciálním zkušebním polygonu v České republice, kde byl důkladně prověřen v různých provozních režimech. Protože je pravým SUV, byly za různých podmínek nekompromisně testovány vlastnosti jeho pohonu všech kol včetně rozdělování točivého momentu, ovladatelnosti spojky a nárůstu točivého momentu v nízkých otáčkách. Díky takto rozsáhlému testování mohou zákazníci jezdit se zcela novým modelem Tucson bez kompromisů i v náročném terénu.

Při jízdě v náročném terénu také inženýři značky Hyundai ověřovali celkovou tuhost skeletu karoserie otvíráním všech dveří, dveří zavazadlového prostoru a panoramatického střešního okna v poloze se dvěma koly na zemi a dvěma ve vzduchu. Dveře bylo u této výzvy možné zavřít bez problémů, což potvrdilo mimořádnou tuhost karoserie. Na speciálním povrchu pro testování hluku a vibrací v některých situacích sice inženýři identifikovali neobvyklé zvuky vydávané vozidlem, avšak minimalizovali je tak, aby bylo zaručeno, že zákazníci budou mít se zcela novým modelem Tucson pouze ty nejlepší zkušenosti. Důkladnost testování dokládají také jízdy na rozmanitých površích, z nichž každý vyvolává uvnitř vozidla hluk s různou frekvencí.

img-responsive

Hyundai | foto: Hyundai Motor Czech

Inženýři taktéž i ve vysoké rychlosti projížděli vodou pro kontrolu odolnosti a neprodyšnosti krytů spodní části vozu nebo podběhů kol. Navíc zkoumali, zda model snadno projede brodem o hloubce 20 až 30 centimetrů. V rámci testování musela prokázat svou odolnost ve strmých svazích se sklonem 30 až 45 procent nejen parkovací brzda, ale také asistent Autohold a asistent pro sjíždění ze svahu DBC (Downhill Brake Control). Nadměrnému zatížení byla při opakovaných rozjezdech vozidla do kopce vystavena také spojka, aby byl Tucson připraven na každodenní výzvy.

Zcela nový Tucson musel po úspěšně absolvovaných testech odolnosti v České republice prokázat své schopnosti také při jízdě s přívěsem v rakouských Alpách. Inženýři značky Hyundai vybrali náročnou trasu po vysokohorských silnicích vedoucích k nejvyšší hoře Rakouska Grossglockneru. Testovali přitom chování vozidla při jízdě s přívěsem ve stoupání, klesání, i v zatáčkách.

img-responsive

Hyundai | foto: Hyundai Motor Czech

Nejnovější zjištění v pokračující sérii posledních testů umožní testovacím inženýrům optimalizovat finální podobu sériově vyráběných vozů. Zcela nový Tucson díky tomu nabídne budoucím zákazníkům mimořádné potěšení z jízdy a spolehlivý provoz.

Od uvedení modelu Tucson na trh v roce 2004 se na celém světě prodalo více než 7 milionů vozů, z toho 1,4 milionu vozů jen v Evropě, kde je toto SUV bestsellerem značky Hyundai. Produkce bude probíhat ve výrobním závodě HMMC (Hyundai Motor Manufacturing Czech) v Nošovicích, v České republice. Bude to již třetí generace modelu Tucson, vyráběná v Evropě pro Evropu. Digitální světová premiéra zcela nového modelu Tucson se uskuteční 15. září ve 2:30 h středoevropského letního času. Živý přenos, video a fotografie budou k dispozici na hyundai.com a prostřednictvím kanálů Hyundai na sociálních sítích.

Vytisknout

Diskuze: Zcela nový Hyundai Tucson dokončuje intenzivní testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů, ale začala montovat něco jiného

Volkswagen Tiguan

Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

Tatra Force 8x8

Tatry nejsou jen T 815 pro stavby a hasiče, ale i armádní speciály do nesjízdného terénu a bojů

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Těžké a vysoké SUV ID.4 a skvělé jízdní vlastnosti? Volkswagen prozradil, jak to zařídil

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

Toyota 2000 GT

Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

Přepracované Subaru BRZ dostalo opět atmosférický boxer s větším objemem a nižší těžiště

Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Hyundai Tucson ADVENTURE

Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený

Honda e

Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým plně funkčním žákovským vozem automobilky

Škoda Slavia nečekaně v Británii. Za volant usedli novináři. A výsledek?

reklama

Doporučujeme

Auta na náplavce 2019: Hyundai Nexo

Hyundai Nexo čistí vzduch: po čtvrthodině dýcháte i v Praze šumavský vzduch

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

  5. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  6. Těžké a vysoké SUV ID.4 a skvělé jízdní vlastnosti? Volkswagen prozradil, jak to zařídil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud