Nové provedení RAV4 Hybrid Black Edition, jak je ostatně zřejmé z jeho názvu, se pyšní dynamickou jednobarevnou úpravou, s níž SUV střední třídy od Toyoty vystupuje z davu konkurentů.
Toyota RAV4 patří z hlediska prodejů mezi nejúspěsnější SUV na českém trhu. Jedná se již o 5. generaci tohoto SUV, které se stalo velmi oblíbeným vozidlem této kategorie po celém světě.
Karoserie vozidla má výrazný a nezaměnitelný vzhled s tvrdými rysy zdůrazňujícími terénní schopnosti legendárních Toyot i když v případě RAV 4 se jedná o SUV. To je však velkou výhodou protože RAV 4 je oblíbené jak fanoušky terénních aut, tak i zákazníly hledajícími prostorné a praktické SUV. V případě použití hybridního pohonu nabízí RAV4 kromě vysoké efektivity pohonné jednotky spojené s velmi příznivou spotřebou paliva i dostatečný výkon.
Cenou se však dostává taková specifikace vozu již nad 1 milion korun a určitá skupina zákazníků hledající SUV této cenové kategorie již vyžaduje jasné odlišení vzhledu jejich vozidla od běžné produkce.
Těmto zákazníkům je určeno nové provedení RAV4 Hybrid Black Edition. Jak je ostatně zřejmé z jeho názvu, pyšní se dynamickou jednobarevnou úpravou, s níž SUV střední třídy od Toyoty vystupuje z davu konkurentů.
Hluboký metalický lak v odstínu Midnight Black proměňuje křivky a povrchy karoserie v ostrý reliéf, jehož efekt je ještě posílen použitím barevně sladěných černých stylistických prvků po celém voze.
Čistě černá je mřížka a spodní části masky chladiče, spodní partie nárazníků, kryty vnějších zpětných zrcátek, ochranné kryty pod nárazníky, dekory na zádi a spoiler. Leskle černým provedením zaujmou i 19" litá kola.
Černě lakované jsou dokonce i senzory inteligentního ultrazvukového lokátoru, takže jediným místem, které nadvládu černé narušuje, je chromové logo Toyota uprostřed přední části vozu.
V kabině najdeme sedadla čalouněná kvalitní umělou kůží v černém odstínu se šedým prošíváním. Ta jsou sladěna s černým čalouněním stropu kabiny a ozdobným obložením (běžná součást stupně výbavy RAV4 Selection), a vytvářejí tak v interiéru markantní atmosféru.
Prvky standardní výbavy odpovídají aktuální výbavě RAV4 Executive a zahrnují například inteligentní parkovací senzory, digitální zpětné zrcátko, prémiový hudební systém JBL s devíti reproduktory a DAB tunerem nebo bezdrátové nabíjení telefonů.
V základní výbavě je bezpečnostní paket Toyota Safety Sense a integrace chytrých telefonů prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto.
Novou Toyotu RAV4 Hybrid Black Edition je již možné objednávat a první vozy budou zákazníkům předávány od října 2020.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?