Společnost Hyundai Motor spustila výrobu zcela nového modelu i10 N Line ve výrobním závodě Hyundai Assan Otomotiv Sanayi v tureckém İzmitu. • K dispozici s motorem Turbo GDi 1,0 litru – dodávaným poprvé pro model i10 – a řadou stylistických vylepšení.
Zcela nový i10 N Line je čtvrtým modelem značky Hyundai, který bude nabízen s dynamickým stupněm výbavy N Line. Modely N Line, inspirované vysokovýkonnými vozy Hyundai N, jsou odlišeny sportovními prvky vnějšího a vnitřního designu. V případě zcela nového modelu i10 N Line se však zdaleka nejedná pouze o vzhled, protože pod jeho kapotou je uložen exkluzivní motor 1.0 Turbo GDi o výkonu 100 k. Díky tomu nabízí řidiči ještě větší potěšení z jízdy. Kromě toho je k dispozici také motor 1.2 MPi s výkonem 84 k.
„Nejvýkonnějším motorem v modelové řadě i10 ukazujeme, že stupeň výbavy N Line není jen otázkou nového vzhledu, ale přináší také výjimečnou dynamiku,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Přidáním těchto sportovních prvků k velmi bezpečnému a spolehlivému městskému vozu zvyšujeme jeho přitažlivost pro ještě širší okruh zákazníků.“
Zcela nový i10 N Line Zcela nový i10 N Line kombinuje dynamický design zcela nového modelu i10 se sportovním charakterem stupně výbavy N Line. Jeho vnější design nabízí kontrast mezi oblými plochami a ostrými liniemi. Nově navržené nárazníky a maska chladiče mu propůjčují dynamický vzhled inspirovaný vysokovýkonnými modely Hyundai. Sportovnější atmosféru uvnitř vozu vytvářejí prvky, jakými jsou charakteristický volant a řadicí páka s logem N, červené rámečky výdechů ventilační soustavy a kovové pedály. Konstrukci završuje exkluzivní tříválcový motor 1,0 litru Turbo GDi, který poskytuje nejvyšší výkon 100 k a maximální točivý moment 172 Nm.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?