Společnost Hyundai Motor spustila výrobu zcela nového modelu i10 N Line ve výrobním závodě Hyundai Assan Otomotiv Sanayi v tureckém İzmitu. • K dispozici s motorem Turbo GDi 1,0 litru – dodávaným poprvé pro model i10 – a řadou stylistických vylepšení.
Zcela nový i10 N Line je čtvrtým modelem značky Hyundai, který bude nabízen s dynamickým stupněm výbavy N Line. Modely N Line, inspirované vysokovýkonnými vozy Hyundai N, jsou odlišeny sportovními prvky vnějšího a vnitřního designu. V případě zcela nového modelu i10 N Line se však zdaleka nejedná pouze o vzhled, protože pod jeho kapotou je uložen exkluzivní motor 1.0 Turbo GDi o výkonu 100 k. Díky tomu nabízí řidiči ještě větší potěšení z jízdy. Kromě toho je k dispozici také motor 1.2 MPi s výkonem 84 k.
„Nejvýkonnějším motorem v modelové řadě i10 ukazujeme, že stupeň výbavy N Line není jen otázkou nového vzhledu, ale přináší také výjimečnou dynamiku,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Přidáním těchto sportovních prvků k velmi bezpečnému a spolehlivému městskému vozu zvyšujeme jeho přitažlivost pro ještě širší okruh zákazníků.“
Zcela nový i10 N Line Zcela nový i10 N Line kombinuje dynamický design zcela nového modelu i10 se sportovním charakterem stupně výbavy N Line. Jeho vnější design nabízí kontrast mezi oblými plochami a ostrými liniemi. Nově navržené nárazníky a maska chladiče mu propůjčují dynamický vzhled inspirovaný vysokovýkonnými modely Hyundai. Sportovnější atmosféru uvnitř vozu vytvářejí prvky, jakými jsou charakteristický volant a řadicí páka s logem N, červené rámečky výdechů ventilační soustavy a kovové pedály. Konstrukci završuje exkluzivní tříválcový motor 1,0 litru Turbo GDi, který poskytuje nejvyšší výkon 100 k a maximální točivý moment 172 Nm.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.