Nová Ateca 2020 přináší pokračování úspěšného příběhu oblíbeného SUV. S emocionálnějším exteriérem a modernizovaným interiérem přináší do segmentu kompaktních SUV evoluci designu. Nabízí zákazníkům kompletně síťově propojené uživatelské prostředí, definuje novou úroveň komfortu a bezpečnosti ve svém segmentu a řada vyspělých spalovacích motorů zvyšuje hospodárnost a výkonové parametry.
Seat již brzy představí modernizovanou verzi svého úspěšného modelu Ateca. Inovovaný model přebírá od svého předchůdce všechny přednosti kompaktního SUV a na první pohled zaujme svěžím a emocionálnějším vzhledem exteriéru i interiéru. Řidiči a jeho spolucestujícím navíc nabízí komplexní konektivitu a více bezpečnosti, komfortu i hospodárnosti.
Od premiéry v roce 2016 bylo prodáno více než 300 000 vozů Seat Ateca. Toto kompaktní SUV je poměrně úspěšným modelem. Seat nyní přichází s modernizovanou verzí, která by měla být pro zákazníky ještě atraktivnější.
Zapište si do diáře 15. června. Seat totiž již za týden odhalí nejmladšího člena své produktové řady.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.