PEKELNĚ DRAHÝ, PEKELNĚ RYCHLÝ. McLaren už testuje nástupce legendárního F1

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 2. ledna 2020, 15:33 Google+

McLaren Speedtail během vysokorychlostních testů na Kennedyho vesmírném centu potvrdil svou maximální rychlost 250 mph (403 km/h). A to ne jednou, ale hned třicetkrát.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
McLaren Speedtail

McLaren Speedtail | foto: McLaren

Sdílejte článek

S maximální rychlostí 391 km/h byl McLaren F1 nejrychlejší sériovým automobilem na světě. Od té doby u společnosti McLaren nepostavili nic rychlejšího. I hypersportovní model P1 měl maximální rychlost "pouhých" 350 km/h. Testovaný Speedtail s maximální rychlostí 403 km/h je tak nejrychlejší silniční McLaren všech dob.

img-responsive

McLaren Speedtail | foto: McLaren

Třísedadlový McLaren Speedtail má úžasně aerodynamickou karoserii o délce 5,2 metru. Srdcem hypersportu je hybridní ústrojí v čele s přeplňovanou V8 o objemu 4,0 litru. Celkový výkon je 787 kW (1070 koní) a točivý moment vrcholí hodnotou 1150 N.m. Kombinace ohromného výkonu a nízké suché váhy pouhých 1430 kg zaručuje dechberoucí dynamické schopnosti. Maximální rychlost jak již bylo zmíněno je 403 km/h, o akceleraci z 0 na 100, či z 0 na 200 km/h zatím nemáme žádné informace. Předpokládat lze časy okolo 2,5 a 6s. Ale co víme již nyní, to je schopnost vozu akcelerovat z 0 na 300 km/h. Tuto disciplínu Speedtail zvládá za 13 s, což je o ohromných 8,5 s kratší čas, než potřebovala legendární F1.


Extrémní kupé McLaren Speedtail vznikne v omezené sérii pouhých 106 vozů. Britská automobilka si za nejrychlejší třímístné auto na světě řekne o částku 1,75 milionu liber (přibližně 52,5 milionu Kč). První šťastní majitelé dostanou svůj výjimečný vůz během února letošního roku.

img-responsive

McLaren Speedtail | foto: McLaren

Vytisknout

Diskuze: PEKELNĚ DRAHÝ, PEKELNĚ RYCHLÝ. McLaren už testuje nástupce legendárního F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

reklama

Doporučujeme

2020

Server AutoRoad.cz vám přeje šťastný nový rok 2020

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

  2. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  3. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  4. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  5. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  6. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud