Škoda Kamiq se stává nejlepší volbou srdcem i rozumem po rozšíření nabídky o nejsilnější motor 1.5 TSI.
Škoda Kamiq se stává nejlepší volbou srdcem i rozumem po rozšíření nabídky o nejsilnější motor 1.5 TSI.
Kamiq je při délce 4 241 milimetrů nejkompaktnější a nejmenší ze škodovácké řady SUV, je tedy výborným partnerem do městského provozu.
Velkou oblibu si získává vysokou pozici sedadel, dobrým výhledem z vozidla, překrásným designem, vysokou úrovni bezpečnosti, nejmodernější možností konektivity a nyní i příkladnou dynamikou jízdy.
Rozsahem cen od 387 900 do 609 900 Kč vyhoví téměř každému zákazníkovi z hlediska ceny a výbavy.
Čím zaujme zákazníky a co všechno nabízí:
DESIGN
Jako základní model rodiny ŠKODA SUV používá KAMIQ společné designové rysy s modely KODIAQ a KAROQ. Má velmi líbivý vzhled s výraznými rysy umocněný rozdělenými předními světlomety s denním svícením, umístěnými nahoře v přední části masky.
BEZPEČNOST A POHODLÍ
Velmi suverenní a jisté jízdní vlastnosti ve všech situacích umožňuje volitelný systémem Sport Chassis Control se dvěma nastaveními tlumičů odpružení. Zavěšení je možno volit se zvýšenou světlou výškou, vyvinuté speciálně pro KAMIQ nebo snížené o 10 milimetrů. Nabízí inovativní asistenční systémy, až devět airbagů a nejmodernější INTERNETOVÉ připojení založené na nejnovější generaci modulárního infotainmentu skupiny VW Matrice. Dodává se také s mnoha funkcemi Simply Clever, které zpříjemňují každodenní používání, jako je volitelná automaticky aktivovaná ochrana hran dveří, elektrické ovládání víka zavazadlového prostoru, výsuvné tažné zařízení. V zavazadlovém prostoru je odnímatelná LED svítilna na úrovni výbavy Ambition a výše.K bezpečnosti a atraktivitě přispívá vybavení předními a zadními dynamickými směrovými světly. Po aktivaci blinkru se jednotlivé diody rozsvěcí po sobě směrem od vnitřní po vnější.Prostorem pro posádku a zavazadla stanovuje nové standardy ve svém segmentu.
DYNAMIKA, EFEKTIVITA, EMISE
SUV Škoda Kamiq s motorem 1.5 TSI má velmi působivé jízdní výkony. Dosahuje jich díky použití nejvýkonnějšího z pěti motorů dostupných pro model Kamiq:
Motor 1.5 TSI používá technologií Active Cylinder Technology (ACT), která při nízkém zatížení automaticky vypne dva válce, aby se snížila spotřeba paliva.
Ekologicky smýšlející zákazníci budou mít zanedlouho na výběr volbu motoru na zemní plyn 1,0 G-TEC (CNG) s výkonem 66 kW (90 k) nebo zvolí motorizaci s nejnižším emitovaným množstvím CO2:
1,0 TSI 70-85 kW 1,0 TSI 85 kW DSG 1,6 TDI 85kW 6MP, 7DSG 116 g CO2 / km 113 g CO2 / km 112 g CO2 / km
TDI motor využívá ke splnění limitů emisního předpisu EU 6 systém SCR (Selective Catalytic Reduction), který prostřednictvím dodatečného vstřikování AdBlue snižuje emise oxidů dusíku Nox a filtr pevných částic minimalizuje jejich emise, stává se tak akceptovatelným i z hlediska ochrany zdraví a životního prostředí.
Všechny motory splňují současnou emisní normu Euro 6d-TEMP.
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ
Kamiq používá k přenosu síly na přední kola manuální šestistupňovou převodovku nebo volitelnou sedmistupňovou převodovku DSG.
CENY A MODELOVÁ NABÍDKA
Kamiq díky atraktivnímu vzhledu, vynikajícím parametrům, efektivitě provozu, propracované podpoře prodeje a servisu ve značkové síti Škoda má šanci, stát se jedním z nejprodávanějších a nejoblíbenějších vozidel na českém trhu.
Prodejní výsledky novinky letošního roku to dle statistiky SDA potvrzují. Jedná se o 9. nejprodávanější vozidlo v měsíci listopadu a za pouhých 5 měsíců od jeho startu na českém trhu se prodalo již 1 218 Kamiqů.
Zdroj: Škoda Auto, SDA
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?