Nový Volkswagen T-Roc Cabriolet oficiálně: CHÁPETE TO?!

Volkswagen T-Roc kablriolet
Volkswagen T-Roc kablriolet, foto: Volkswagen
František Zakopal , AutoRoad.cz 17. srpna 2019 15:04 | akt. 18. srpna 2019 23:41
Sdílej:

Volkswagen přináší svěží vítr do segmentu SUV (Sport Utility Vehicle) a zanedlouho představí ve světové premiéře nový T-Roc Cabriolet1. Otevřená varianta rozšíří paletu oblíbených crossoverů a na rostoucí trh SUV vstoupí s nevšedním lifestylovým charakterem.

T-Roc Cabriolet nabízí – jako první otevřený kompaktní crossover – atraktivní kombinaci výrazného, extrovertního designu, zvýšené polohy sedadel, která je pro SUV typická, vysoké flexibility a jedinečných zážitků z jízdy v kabrioletu.

Skládací střecha kabrioletu: T-Roc Cabriolet disponuje klasickou skládací střechou z tkaniny, čímž navazuje na tradice modelů Brouk a Golf. Sériově dodávaná skládací střecha se zcela automatickým ovládáním se otevře během pouhých devíti sekund. Střechu lze otevírat i zavírat také za jízdy rychlostí až 30 km/h. Skládací střecha z tkaniny se přitom odjišťuje a zajišťuje elektromechanicky.

Bezpečnost až do nejmenšího detailu: Cestující jsou v interiéru modelu T-Roc Cabriolet dobře chráněni, mimo jiné i díky výsuvným ochranným prvkům za zadními sedadly pro případ převrácení. Systém, použitý v modelu T-Roc, se po překročení definovaného příčného zrychlení nebo náklonu vozidla vysune během zlomku sekundy v blízkosti opěrek hlavy vzadu. K nejvyšší úrovni bezpečnosti modelu T-Roc Cabriolet přispívá navíc vyztužený rám čelního okna ve spojení s dalšími výztuhami skeletu karoserie.

„Always On“ a „Digital Cockpit“: Kabriolet je trvale online díky nejnovější generaci informačních a zábavních systémů (MIB3), dodávaných na přání. Díky tomu mohou cestující využívat nové funkce a služby. Nový systém disponuje jednotkou pro připojení k internetu včetně integrované karty eSIM. Kabriolet je tak na přání nepřetržitě připojen k internetu, jakmile jej řidič přihlásí do systému Volkswagen. Informace jsou zobrazovány na displeji informačního a zábavního systému s úhlopříčkou až 8,0 palce. V kombinaci s digitálním panelem přístrojů Active Info Display na displeji s úhlopříčkou 11,7 palce, dodávaným na přání, vznikne tzv. „Digital Cockpit“, přístrojová deska s kompletně digitálními zobrazovacími systémy.

Výbavové linie „Style“ a „R-Line“: Zákazníci budou mít na výběr výbavové linie „Style“ a „R-Line“. Výbavová linie „Style“ se orientuje na design a individuální styl. Výbavová linie „R-Line“ se vyznačuje důsledně sportovním zaměřením a její součástí jsou exteriérové a interiérové pakety R-Line, nabízené na přání. Sportovní charakter navíc umocňují mimo jiné sériově dodávané mlhové světlomety, sportovně nastavený podvozek a progresivní řízení s posilovačem, závislým na rychlosti jízdy.

Dva hospodárné motory TSI: T-Roc Cabriolet s pohonem předních kol bude nabízen se dvěma hospodárnými zážehovými motory, přeplňovanými turbodmychadlem, o výkonu 85 kW/116 k nebo 110 kW/150 k. Tříválec 1,0 litru o výkonu 85 kW je sériově vybaven šestistupňovou přímo řazenou převodovkou, pro výkonnější čtyřválec 1,5 litru o výkonu 110 kW se navíc na přání dodává sedmistupňová dvouspojková převodovka.

1) Vozidlo je studie v podobě blízké sériové výrobě.

Nový T-Roc Cabriolet bude oficiálně představen na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem, který se koná ve dnech 12. až 22. září. Nový model bude uveden na trh na jaře 2020.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.