První BMW řady 2 Gran Coupé: CO SKRÝVÁ TAJEMNÁ KAMUFLÁŽ?

František Zakopal / AutoRoad.cz, 25. července 2019, 15:05 Google+

BMW řady 2 Gran Coupé se zbarvilo do výrazné kamufláže. Jde o předprodukční zbarvení, do kterého jsou vložné QR kódy, které přímo odkazují na stránku s prvotními informacemi o novém modelu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
První BMW řady 2 Gran Coupé

První BMW řady 2 Gran Coupé | foto: BMW

Sdílejte článek

V průběhu závěrečného testování byly na prvním BMW řady 2 Gran Coupé provedeny poslední úpravy. Nové čtyřdveřové coupé kompaktního segmentu na sebe během kalibračních jízd v oblasti Mnichova strhává pozornost. Této pozornosti, vyvolané i barevným maskováním testovacích vozů, se využívá i pomocí velkého QR kódu umístěného na dveřích vozidla, který odkazuje na stránky www.bmw.com/2-series-gran-coupe. Před tím, než bude mít nové BMW řady 2 Gran Coupé svoji světovou premiéru na autosalonu v Los Angeles v listopadu 2019, naleznou návštěvníci na této stránce neustále aktualizované informace o tomto extravagantním voze inovativní koncepce. Uvedení na trh BMW řady 2 Gran Coupé je naplánováno na jaro 2020.

Elegantní a poutavý vstup do prémiového kompaktního segmentu

BMW přináší koncept čtyřdveřového coupé, který již slavil úspěchy ve vyšších segmentech, do kategorie prémiových vozů. S prvním BMW řady 2 Gran Coupé přichází také svěží dávka individuality, estetické přitažlivosti a emotivnosti, které jsou propojeny s inovativním konceptem obsluhy, konektivity, excelentní každodenní použitelností a jedinečnými dynamickými schopnostmi.

Tento automobil, který ukazuje klasický sedan ve velmi emotivní podobě, má pod svojí karoserií moderní architekturu BMW s předním pohonem, v jejímž rámci sdílí technologie s nedávno představeným BMW řady 1. Stejně jako je tomu u prémiového kompaktního sourozence, také BMW řady 2 Gran Coupé využívá průlomové technologie a inovativní regulační systémy k tomu, aby stanovilo nová měřítka dynamiky a agility. 

Inovativní protiprokluzový systém s technologií ARB

Jednou z technologických zbraní nového vozu je technologie ARB (řídicí jednotka umístěná v blízkosti výkonných členů), která byla již dříve použita v BMW i3s (kombinovaná spotřeba elektřiny: 14,6–14,0 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 0 g/km*). Funkce ARB má regulaci protiprokluzového systému integrovanou přímo do řídicí jednotky motoru místo toho, aby byla součástí stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control). Tím se významně zkracuje vzdálenost a informace jsou předávány třikrát rychleji, samotná regulace prokluzu kol se aktivuje až desetkrát rychleji. Tato inovativní technologie regulace prokluzu, pracující společně s funkcí BMW Performance Control (regulace stáčivosti), zajišťuje přímé a intenzivní zážitky z jízdy jak ve verzích s pohonem předních kol, tak v provedeních s pohonem všech kol BMW xDrive, kterým je vybaven i model BMW M235i xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 7,1 – 6,7 l/100 km, kombinované emise CO2: 162 – 153 g/km**). Nejvýše postavený sportovní model disponuje nejvýkonnějším čtyřválcem v produkci BMW Group o výkonu 225 kW (306 k). Součástí jeho výbavy je také nově vyvinutý samosvorný diferenciál Torsen, který zásluhou svého svorného účinku mezi předními koly automobilu dodává ještě sportovnější projev.

Okouzlující linie a nejmodernější konektivita

První BMW řady 2 Gran Coupé doplňuje elegantně sportovní a extrovertní linie nejmodernější úrovní konektivity a mimořádnou prostorností. Proto má všechny ingredience, jež podporují nadšení nových zákazníků v městských oblastech, kteří se zaměřují na design a radost z jízdy typickou pro BMW. BMW řady 2 Gran Coupé je koncipováno jako globální vůz pro všechny světové trhy, který představuje atraktivní rozšíření modelové nabídky zejména na trzích, kde se karoserie typu sedanu těší velké oblibě.

Vytisknout

Diskuze: První BMW řady 2 Gran Coupé: CO SKRÝVÁ TAJEMNÁ KAMUFLÁŽ?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Autem do Itálie? Víme za kolik, jak nepanikařit u pumpy a jak nepřijít o 200…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

  2. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  3. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  4. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  5. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  6. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud