BMW řady 2 Gran Coupé se zbarvilo do výrazné kamufláže. Jde o předprodukční zbarvení, do kterého jsou vložné QR kódy, které přímo odkazují na stránku s prvotními informacemi o novém modelu.
V průběhu závěrečného testování byly na prvním BMW řady 2 Gran Coupé provedeny poslední úpravy. Nové čtyřdveřové coupé kompaktního segmentu na sebe během kalibračních jízd v oblasti Mnichova strhává pozornost. Této pozornosti, vyvolané i barevným maskováním testovacích vozů, se využívá i pomocí velkého QR kódu umístěného na dveřích vozidla, který odkazuje na stránky www.bmw.com/2-series-gran-coupe. Před tím, než bude mít nové BMW řady 2 Gran Coupé svoji světovou premiéru na autosalonu v Los Angeles v listopadu 2019, naleznou návštěvníci na této stránce neustále aktualizované informace o tomto extravagantním voze inovativní koncepce. Uvedení na trh BMW řady 2 Gran Coupé je naplánováno na jaro 2020.
Elegantní a poutavý vstup do prémiového kompaktního segmentuBMW přináší koncept čtyřdveřového coupé, který již slavil úspěchy ve vyšších segmentech, do kategorie prémiových vozů. S prvním BMW řady 2 Gran Coupé přichází také svěží dávka individuality, estetické přitažlivosti a emotivnosti, které jsou propojeny s inovativním konceptem obsluhy, konektivity, excelentní každodenní použitelností a jedinečnými dynamickými schopnostmi.
Tento automobil, který ukazuje klasický sedan ve velmi emotivní podobě, má pod svojí karoserií moderní architekturu BMW s předním pohonem, v jejímž rámci sdílí technologie s nedávno představeným BMW řady 1. Stejně jako je tomu u prémiového kompaktního sourozence, také BMW řady 2 Gran Coupé využívá průlomové technologie a inovativní regulační systémy k tomu, aby stanovilo nová měřítka dynamiky a agility.
Inovativní protiprokluzový systém s technologií ARBJednou z technologických zbraní nového vozu je technologie ARB (řídicí jednotka umístěná v blízkosti výkonných členů), která byla již dříve použita v BMW i3s (kombinovaná spotřeba elektřiny: 14,6–14,0 kWh/100 km, kombinované emise CO2: 0 g/km*). Funkce ARB má regulaci protiprokluzového systému integrovanou přímo do řídicí jednotky motoru místo toho, aby byla součástí stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control). Tím se významně zkracuje vzdálenost a informace jsou předávány třikrát rychleji, samotná regulace prokluzu kol se aktivuje až desetkrát rychleji. Tato inovativní technologie regulace prokluzu, pracující společně s funkcí BMW Performance Control (regulace stáčivosti), zajišťuje přímé a intenzivní zážitky z jízdy jak ve verzích s pohonem předních kol, tak v provedeních s pohonem všech kol BMW xDrive, kterým je vybaven i model BMW M235i xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 7,1 – 6,7 l/100 km, kombinované emise CO2: 162 – 153 g/km**). Nejvýše postavený sportovní model disponuje nejvýkonnějším čtyřválcem v produkci BMW Group o výkonu 225 kW (306 k). Součástí jeho výbavy je také nově vyvinutý samosvorný diferenciál Torsen, který zásluhou svého svorného účinku mezi předními koly automobilu dodává ještě sportovnější projev.
Okouzlující linie a nejmodernější konektivitaPrvní BMW řady 2 Gran Coupé doplňuje elegantně sportovní a extrovertní linie nejmodernější úrovní konektivity a mimořádnou prostorností. Proto má všechny ingredience, jež podporují nadšení nových zákazníků v městských oblastech, kteří se zaměřují na design a radost z jízdy typickou pro BMW. BMW řady 2 Gran Coupé je koncipováno jako globální vůz pro všechny světové trhy, který představuje atraktivní rozšíření modelové nabídky zejména na trzích, kde se karoserie typu sedanu těší velké oblibě.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!