NOVÝ PEUGEOT 208:
Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen již od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec. Nový Peugeot e-208 nabízí přístup k nové mobilitě s volností pohybu ve městech, a to i v zónách s omezeným provozem.
Nový Peugeot e-208 je k dispozici s následujícími motory: 100% elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod), baterie s velkou kapacitou 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70% dobíjecí kapacity.
Benzínové motory - tříválcové motory o objemu 1,2 l: PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5, PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8, PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8. Dieselový motor - čtyřválcový motor o objemu 1,5 l BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.
PEUGEOT 3008 HYBRID A GT HYBRID4:
SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k (132 kW) s elektrickým motorem 110 k (80 kW) a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100% elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km2 WLTP.
Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k (220 kW). Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k (147 kW) a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k (80 kW).
Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g2 CO2/km WLTP.
PEUGEOT 508 A 508 SW HYBRID:
Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) pro kombinovaný maximální výkon 225 k (165 kW). Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km2 u fastbacku a 43 g/km2 u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu.
Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100% elektrický dojezd 45 km u fastbacku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP. Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.